Oppas gezocht

  • maaikew

    Hallo allemaal,

    Ik ben samen met mijn gezin 2 weken geleden gearriveerd in het prachtige Barcelona. Wij zoeken een betrouwbare oppas, voor 1 x in de twee weken, of 1 keer in de week. Het gaat hierbij om de avond en eventueel een keer in de middag, zodat mijn man en ik de stad kunnen ontdekken. Weet je iemand? Het liefst Nederlandssprekend, Engelstalig is ook geen probleem. Belangrijkste is dat hij/zij goede referenties heeft, hij/zij moet betrouwbaar, lief en ondernemend zijn, met ervaring.

    Hartelijk dank alvast, tips zijn welkom!

    Vriendelijke groeten,

    Maaike Waldman

  • Ronald

    Hallo Maaike,

    Mijn dochters zijn eventueel geïnteresseerd. Zou je wat meer info kunnen geven? Mijn emailadres is rhmv123 op hotmail.com

    Groeten,

    Ronald

  • juliet

    Buenos días Maaike,

    Mijn naam is Juliet Paternotte.

    Ik woon bijna 1,5 jaar in Barcelona en studeer psychologie en werk in het weekend in een kledingwinkeltje.

    Ik heb in Nederland heel vaak bij gezinnen opgepast, en ook in Barcelona heb ik dat veel gedaan, maar voor mensen die hier tijdelijk waren.

    Het lijkt mij erg leuk om bij jullie op te komen passen en ik heb een heleboel referenties :)

    Mijn mail adres is julietpaternotte@hotmail.com

    Hopelijk tot snel!

    Groetjes,

    Juliet

  • Jessie

    Hoi Maaike! Mijn naam is Jessie en ik ben een 18 jarig meisje. Ik woon momenteel zelf in Barcelona omdat ik daar een talencursus volg en volgend jaar daar ook naar de Universiteit zal gaan! Ik zoek nog een bijbaantje en heb in Nederland van mijn 14 t/m 17 altijd opgepast.

    Het feit dat jullie ook Nederlands zijn is natuurlijk ook ideaal!

    Als je interesse hebt kun je me een mailtje sturen naar het volgende email adres: Jessiengelhart@gmail.com

    Groetjes,

    Jessie

  • Imre Lemaire

    Hallo Maaike,

    Ik woon sinds januari in Barcelona en ben sinds 2 uur afgestudeerd aan de pabo.

    Ik werk hier op een basisschool en heb ook veel oppaservaring.

    Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.

    Groetjes Imre

  • Anne

    Beste Maaike,

    Ik zou graag in aanmerking komen om op te passen op jullie kinderen. Ik woon zelf sinds augustus in Barcelona om hier voor een jaar een Master te volgen. Daarnaast heb ik de afgelopen maanden als gids gewerkt en heb ik vele toeristen op de fiets Barcelona laten zien.

    In Nederland heb ik altijd veel opgepast en ik kan goed omgaan met kinderen. Als je mij een mailtje stuurt, dan kan ik ook mijn c.v. toevoegen.

    Graag hoor ik of jullie nog op zoek zijn naar een oppas!

    Hartelijke groet,

    Anne Eskens

  • maaike

    Anne Schreef:

    ——————————————————-

    Hi anne, zou je je mailadres willen achterlaten? Of mij rechtstreeks even mailen via maaikewaldman@hotmail.com.

    Dank je wel alvast!

    Groetjes Maaike

    > Beste Maaike,

    >

    > Ik zou graag in aanmerking komen om op te passen

    > op jullie kinderen. Ik woon zelf sinds augustus in

    > Barcelona om hier voor een jaar een Master te

    > volgen. Daarnaast heb ik de afgelopen maanden als

    > gids gewerkt en heb ik vele toeristen op de fiets

    > Barcelona laten zien.

    >

    > In Nederland heb ik altijd veel opgepast en ik kan

    > goed omgaan met kinderen. Als je mij een mailtje

    > stuurt, dan kan ik ook mijn c.v. toevoegen.

    >

    > Graag hoor ik of jullie nog op zoek zijn naar een

    > oppas!

    >

    > Hartelijke groet,

    >

    > Anne Eskens

  • Ine Boonen

    Hallo Maaike,

    Mijn naam is Ine. Ik ben 21 jaar en ik ben Belgische.

    Ik woon sinds september in Barcelona en ik werk hier als au pair.

    Ik heb veel ervaring met babysitten en het omgaan met kids.

    Ook hier in Barcelona ga ik veel babysitten, vooral bij Nederlandstalige gezinnen.

    Vorig jaar ben ik ook afgestudeerd als vroedvrouw/verloskundige. Dat maakt dat ik veel verantwoordelijkheid heb.

    Moesten jullie een oppas zoeken, mogen jullie me altijd mailen: ineboonen1@gmail.com

    Veel succes en plezier nog in Barcelona!

    Vriendelijke groetjes,

    Ine.

  • Vivian Heck

    Hoi!

    Wij zijn een aantal weken geleden in Barcelona (El Born) komen wonen en zijn op zoek naar een oppas voor ons zoontje van bijna 2. Het zou gaan om 1 a 2 keer per week in de avonduren en ook wel eens door de week voor een paar uurtjes.

    Ben je nog beschikbaar om op te passen? Zo ja, kunnen we elkaar eens ontmoeten om kennis te maken?

    Ik hoor graag van je,

    Groet,

    Vivian Heck

  • Leonie

    Hallo Vivian,

    Via Google kwam ik terecht bij jouw oproepje, dat je opzoek bent naar een oppas.

    Het is al een tijdje geleden, maar ik probeer het toch nog even.

    Mocht je nog op zoek zijn naar een Nederlandse oppas, dan hoor ik dit graag.

    Ik kan je dan even wat uitgebreider een mail toesturen.

    Ik hoor het wel. Groetjes Leo(nie)