Oppas gezocht

  • pi

    Hi Leonie,

    Wij zijn vanaf eind september op zoek naar iemand voor een paar ochtenden of middagen in week om op te passen op onze baby (nu half jaar oud).

    Als je nog geintereseerd bent, stuur even een email nr “pigonzalvo@gmail.com”

    Groeten,

    Pi

  • esther sole

    Hallo

    Ik ben esther,ik kom uit barcelona maar ik heb 11jaar in nederland gewoon (7jaar in groningen en 4jaar i utrecht)

    Ik ben half jaartje terug en ben opzkek naar meer werk.ik zou het liefste een baan vknden waar ik kan nederlands pratten. Ik heb veel ervaring met kinderen. Kk ben gediplomeerd als hoge sociaal agogisch onderwijs.

    Ik ben heel enthousiast,vertrouwbaar en veranwoordelijk.

    Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen .

    Alvast bedankt

    Esther

  • Karolien

    Beste Esther,

    Wij zijn een Nederlandstalig (Vlaams) koppel dat in Barcelona woont met een zoontje van 14 maanden en wij zijn dringend op zoek naar een oppas die Nederlands en/of Catalaans spreekt. Het zou gaan om een aantal uurtjes per week/elke twee weken. Als je nog vrij bent, zou je me dan je emailadres kunnen doorsturen zodat ik contact me jou kan opnemen?

    Alvast bedankt,

    Karolien

  • Monique

    Hoi Karolien!

    Mijn naam is Monique van der Kolk. Ik ben Nederlandse en van Spaanse moeder en woon sinds 16 jaar in Barcelona. Ik heb je bericht zojuist gelezen en ik zou graag met je willen spreken hierover! Mail me als je ook geintereseerd bent.

    Groeten,

    Monique

  • Karolien

    Beste Monique,

    Aangezien ik je emailadres niet vond, stuur ik je hierbij het mijne: krokpeeters@hotmail.com. Ik ben geïnteresseerd dus neem gerust contact met me op!

    Groeten,

    Karolien