Bedankt voor je reactie Ron.
Net een groot antwoord geschreven maar dat is weggevallen.
Ik zit hier in de bieb (ze noemen zichzelf digitale stad) en daar gaat heel wat mis.
Moet nu snel weg.
Groetjes Herman.
p.s. Later probeer ik nog te reageren.
hey herman,
je hebt hier recht op een gratis advocaat, hoor!!
heb een adres en de mensen komen van de dorpjes naar bcn voor die service..je moet dus wel even naar bcn komen..het kantoor is hier vlakbij waar ik woon (passeig de sant joan met (als ik me niet vergis) avenida diagonal..als je wil zoek ik het wel even terug op en loop even langs voor de kantooruren..heb er zelf even een advocaat gehad en bleek een van de bekendste in bcn..kan nu gewoon even niet meer op zijn naam komen..en staat niet meer in mijn telefoon..als geïnteresseerd en denk wel interessant betreffende uw zaak want ze zijn verplicht je te helpen en zijn redelijk sterk..en snelle behandeling..zoek ik het wel op voor je..sterkte! en laat me weten!
Bedankt voor je reactie Daisy, ik ben bijna ten einde raad.
De tegenpartij, mijn ex en haar familie krijgen ondersteuning van hun nicht en die is advocaat.
Ik heb rechtsbijstand gevraagd (veel formulierwerk, via veel instanties, pm 1 week werk) maar dat duurt nog 1,5 mnd.
En ze zetten me klem hier, net voor het weekend hebben ze m'n mobiel (van bedrijfje van mijn ex) afgesloten. Heb daarom snel een tarjeta (prepaid) voor mijn mobiel gekocht.
Het is duidelijk ze willen me hier zo snel mogelijk weg. Ik kan ook (bijna) geen contact met m'n kind krijgen.
Zou je de advocateninfo voor mij willen opzoeken? Dan kom ik zo snel mogelijk naar Bc, morgen kan al.
Je kunt mij ook mailen op: movimag@gmail.com of bellen 673984998
Alvast bedankt, Herman
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?