Berovingen

• bart

jacobus meent idd dat hij het allemaal bij het rechte eind heeft. maar helaas de werkelijkheid is anders. en waarom is met een rugzakje lopen niet goed? het probleem zit hem in de armoede en te weinig politie op straat. veel marokanen die hopen op een betere toekomst in spanje en van de koude kermis thuiskomen en dan aan het roven slaan om te overleven. afgelopen weekend hebben we het live meegemaakt. 3 opgeschoten knapen wilden ons (wij met zijn 2en en aangeschoten) even beroven. aangezien we beide aan vechtsport doen eten ze nu de aankomende maanden door een rietje maar anders ben je de klos.

dus jacobus ik hoop dat je het echte barcelona gaat ontdekken en anders ga je lekker bij jacques op de camping zitten en je wijsheden daar verkondigen want je bent zelf een “ik weet alles altijd beter”zielige zeikerd!

• Juanito

Nanana Doña Montse, wordt misschien toch tijd dat ge de huidige wetgeving even download en aandachtig doorleest.. Deze aardige jongens worden ondertussen één voor één het land uit gezet, toch wel fijn als ge op de hoogte zijt…8-)

• Montse

Beste Juanito,

Jurist?

Ik heb nog nooit gehoord dat een genationaliseerde marrokaan het land wordt uitgezet!

Nou wijsneus, nu jij weer.

• Jacobus

Vaak zijn ze niet genationaliseerd maar verblijven ze wel legal in het land. Wat er dan gebeurd is dat ze de keuze krijgen of brommen of weer terug naar land van herkomst. Kiezen ze voor brommen wat de meeste doen dan kunnen ze nadat ze hebben vastgezeten weer lekker doorgaan!

• Marko

ik ook en ff afkloppen, daarna nooit meer, politie doet niet veel, nu ben ik ook in Barcelona (zoals elk jaar 2 of 3x ga ik terug naar Barcelona) maar woensdag waren er zoveel mensen, is er wel altijd maar nu nog meer mensen, weet wel waarom!!! Maar je ziet nauwelijks politie maar lekker ff geshopt bij El Corte Ingles,

gr

• diana

mijn dochter is op oudejaarsavond 2010 in Barcelona ook beroofd. Samen met 2 vriendinnen liep zij 21.00 door het centrum op weg naar kennissen. Ze zijn besprongen door een bende jongemannen die de tassen van hun lichaam getrokken hebben. Het zijn sterke sportieve meiden die flink weerstand boden, maar er werd zo krachtig aan de tassen getrokken dat ze tenslotte alleen nog met de hengsels in hun handen stonden. Nadat ze zonder hun spullen bij het appartement aankwamen zagen zij vanaf het balkon nog 7 !!!! berovingen met geweld, Zij zagen oa een blond meisje dat haar tas niet wou afgeven tegen een muur gesmeten worden, en daar na voor een auto op straat gegooid worden. Ze waren geshockeerd.Zij durfden niet meer naar huis terug, en een jongen bood aan hen te begeleiden. Zodra zij buiten waren werd de jongen gegrepen. hij droeg een gouden ketting die met geweld van zijn nek gerukt werd. Indien mijn dochter en haar vriendin nog spullen gehad zouden hebben zouden ze voor de 2e keer beroofd zijn geworden. Mijn dochter en haar vriendin hebben samen een jaar op Curacao gewoond, waar zij stage liepen. Ook daar werd gewaarschuwd voor berovingen, maar iets dergelijks als dit hebben zij daar nooit meegemaakt

• diana

Re: Berovingen

Gepost door: diana ()

Datum: 01 januari 2011 21:35

mijn dochter is op oudejaarsavond 2010 in Barcelona ook beroofd. Samen met 2 vriendinnen liep zij 21.00 door het centrum op weg naar kennissen. Ze zijn besprongen door een bende jongemannen die de tassen van hun lichaam getrokken hebben. Het zijn sterke sportieve meiden die flink weerstand boden, maar er werd zo krachtig aan de tassen getrokken dat ze tenslotte alleen nog met de hengsels in hun handen stonden. Nadat ze zonder hun spullen bij het appartement aankwamen zagen zij vanaf het balkon nog 7 !!!! berovingen met geweld, Zij zagen oa een blond meisje dat haar tas niet wou afgeven tegen een muur gesmeten worden, en daar na voor een auto op straat gegooid worden. Ze waren geshockeerd.Zij durfden niet meer naar huis terug, en een jongen bood aan hen te begeleiden. Zodra zij buiten waren werd de jongen gegrepen. hij droeg een gouden ketting die met geweld van zijn nek gerukt werd. Indien mijn dochter en haar vriendin nog spullen gehad zouden hebben zouden ze voor de 2e keer beroofd zijn geworden. Mijn dochter en haar vriendin hebben samen een jaar op Curacao gewoond, waar zij stage liepen. Ook daar werd gewaarschuwd voor berovingen, maar iets dergelijks als dit hebben zij daar nooit meegemaakt

• n

Jacobus, niet te geloven wat je hierboven schrijft… woon al 2 jaar in BCN en neem tegenwoordig niet eens meer een tas mee maar nog wordt de pinpas uit je zakken gerold door middel van geweld. Tegenwoordig is het hier een war zone en NEE er wordt helemaal NIETS aan gedaan!!