Ons hondje wil naar huis!

  • Marjan van den Boom

    Wij zijn Roy, Marjan, Isabel en Juul van den Boom uit Ospel in Nederland. In oktober van dit jaar hebben wij een Spaanse pup geadopteerd die gered is uit een dodingsstation door een Nederlands stel, woonachtig in Maella (Aragon).

    Ons hondje heet Vivonne en is nu bijna 4 maanden oud.

    Ze zou begin november al naar ons toe komen met de auto, maar haar redder strandde in Frankrijk met autopech, dus moest ze weer terug naar Spanje. Onze kinderen waren natuurlijk erg verdrietig, maar er werd een andere auto geregeld en op 22 november zou ze in Nederland aankomen.

    21 November kregen we echter het verschrikkelijke bericht dat alle hondjes die in de opvang zaten, door de guardia civil in beslag waren genomen en dat de Nederlandse eigenaren beschuldigd worden van dierenmishandeling.

    De moed haar nog ooit te kunnen zien, zakte me in de schoenen, de kinderen waren ontroostbaar. Ik ben toen zelf gaan bellen met de guardia civil, heb mails gestuurd, ook naar de dierenbeschermingsorganisatie die bij de inval betrokken was.

    Nu hebben ze haar, als enig hondje tot nu toe, kunnen vrijpleiten uit de perrera waar ze geplaatst was.

    Het probleem is nu, Sander en Rachel, de eigenaren van de opvang, mogen het land niet uit. Ik kan zelf niet gemakkelijk naar Spanje.

    Ze mag, omdat ze zo klein is, mee als handbagage in het vliegtuig, bij maatschappijen als Transavia en KLM. Ken jij misschien iemand die naar Nederland vliegt en die haar mee zou willen nemen in het vliegtuig? Ze heeft een hondenpaspoort en heeft alle inentingen gehad die noodzakelijk zijn om te mogen reizen. Ook is ze gechipt.

    Sander en Rachel zouden haar naar Barcelona kunnen brengen met een hondenreistas zodat ze zonder problemen mee mag. Ik kan haar op het vliegveld oppikken, kan in Eindhoven, Amsterdam, Düsseldorf is ook geen probleem.

    Sander en Rachel hebben inmiddels ook al een oproep geplaatst via hondenbegeleiders en op Marktplaats, maar ik wil haar nu zsm in Nederland hebben, ze heeft nu al zoveel meegemaakt.

    Met vriendelijke groet,

    Marjan van den Boom

  • lola

    Hi Marjan en familie,

    Wat een vreselijk verhaal… Heb jouw boodschap naar een aantal mensen doorgestuurd die met kerst naar Nederland gaan. Hopelijk wil iemand “kleintje” meenemen.

    Heel veel succes en sterkte toegewenst!

    Lola

  • Marjan

    Hallo Lola,

    Bedankt voor je lieve berichtje, hoop dat we snel iets kunnen regelen!

    Groetjes, Marjan

  • Ingeborg

    Wat een gedoe Marjan!

    Ik vlieg met KLm naar Nederland met mijn eigen hondje en ben dus bekend met vliegen met een hondje aan boord. Stuur mij even een email op ingeborgkoedijk@hotmail.com en wie weet kan ik haar 21 december meenemen vanuit Barcelona!

  • Marjan

    Waarschijnlijk is er een oplossing gevonden!!!

  • Marjan

    Ons hondje is thuis en helemaal happy, case closed!!!

  • jan

    Marjan van den Boom Schreef:

    ——————————————————-

    > Wij zijn Roy, Marjan, Isabel en Juul van den Boom

    > uit Ospel in Nederland. In oktober van dit jaar

    > hebben wij een Spaanse pup geadopteerd die gered

    > is uit een dodingsstation door een Nederlands

    > stel, woonachtig in Maella (Aragon).

    > Ons hondje heet Vivonne en is nu bijna 4 maanden

    > oud.

    >

    > Ze zou begin november al naar ons toe komen met de

    > auto, maar haar redder strandde in Frankrijk met

    > autopech, dus moest ze weer terug naar Spanje.

    > Onze kinderen waren natuurlijk erg verdrietig,

    > maar er werd een andere auto geregeld en op 22

    > november zou ze in Nederland aankomen.

    >

    > 21 November kregen we echter het verschrikkelijke

    > bericht dat alle hondjes die in de opvang zaten,

    > door de guardia civil in beslag waren genomen en

    > dat de Nederlandse eigenaren beschuldigd worden

    > van dierenmishandeling.

    >

    > De moed haar nog ooit te kunnen zien, zakte me in

    > de schoenen, de kinderen waren ontroostbaar. Ik

    > ben toen zelf gaan bellen met de guardia civil,

    > heb mails gestuurd, ook naar de

    > dierenbeschermingsorganisatie die bij de inval

    > betrokken was.

    >

    > Nu hebben ze haar, als enig hondje tot nu toe,

    > kunnen vrijpleiten uit de perrera waar ze

    > geplaatst was.

    > Het probleem is nu, Sander en Rachel, de eigenaren

    > van de opvang, mogen het land niet uit. Ik kan

    > zelf niet gemakkelijk naar Spanje.

    >

    > Ze mag, omdat ze zo klein is, mee als handbagage

    > in het vliegtuig, bij maatschappijen als Transavia

    > en KLM. Ken jij misschien iemand die naar

    > Nederland vliegt en die haar mee zou willen nemen

    > in het vliegtuig? Ze heeft een hondenpaspoort en

    > heeft alle inentingen gehad die noodzakelijk zijn

    > om te mogen reizen. Ook is ze gechipt.

    >

    > Sander en Rachel zouden haar naar Barcelona kunnen

    > brengen met een hondenreistas zodat ze zonder

    >:D problemen mee mag. Ik kan haar op het vliegveld

    > oppikken, kan in Eindhoven, Amsterdam, Düsseldorf(:D

    > is ook geen probleem.

    >

    > Sander en Rachel hebben inmiddels ook al een

    > oproep geplaatst via hondenbegeleiders en op

    > Marktplaats, maar ik wil haar nu zsm in Nederland

    > hebben, ze heeft nu al zoveel meegemaakt.

    >

    > Met vriendelijke groet,

    >

    > Marjan van den Boom>:D<

    ik ga in de herfst vakantie op vakantie daar

  • Cynthia

    Hoi!

    Begin november zou ik te hulp kunnen schieten. Is het nog nodig?

    Geef je anders even je telefoonnummer, dat is wat makkelijker.

    Groetjes,

    Cynthia

  • Houston

    Ik ben heel tevreden met de inhoud die u hebt opgegeven. Ik moest je bedanken voor dit geweldige artikel dinosaur game

  • Labrodoodle

    Yavru kedi fiyatları, kedi severlerin sıklıkla merak ettiği bir konu haline gelmiştir. Kediler, farklı ırklara ve özelliklere sahip oldukları için fiyatları da geniş bir aralıkta değişebilir. İşte en iyi kedi cinsleri ve yavru kedi fiyatları hakkında bazı bilgiler:

    Siyam Kedisi: Siyam kedileri, zarif görünüşleri ve renkli gözleriyle ünlüdür. Yavru siyam kedileri genellikle 500 ila 1500 dolar arasında değişen fiyatlara sahip olabilir.

    Maine Coon: Bu devasa kedi cinsi, büyük boyutları ve dost canlısı kişiliğiyle bilinir. Yavru Maine Coon kedileri 1000 ila 2500 dolar arasında fiyatlandırılabilir.

    Bengal Kedisi: Bengal kedileri, vahşi kedi benzeri desenleriyle tanınır. Yavru Bengal kedilerinin fiyatları 1000 ila 3000 dolar arasında değişebilir.

    Scottish Fold: Scottish Fold kedileri, kulaklarının katlanmış olmasıyla ünlüdür. Yavru Scottish Fold kedileri 1000 ila 2000 dolar arasında fiyatlanabilir.

    Pers Kedisi: Pers kedileri, tüyleri ve sevimlilikleri ile dikkat çeker. Yavru Pers kedileri fiyatları 800 ila 2000 dolar arasında değişebilir.

    Unutmayın ki yavru kedi fiyatları, kedinin ırkı, yaş, sağlık durumu, soy ağacı ve yetiştiricisinin itibarı gibi birçok faktöre bağlı olarak değişebilir. Ayrıca, barınaklardan veya sahiplendirme programlarından kurtarılan kediler daha uygun fiyatlı veya ücretsiz olabilir. Kedi edinirken, kedinin ihtiyaçlarına ve sizin yaşam tarzınıza uygun olanı seçmeyi unutmayın.