Holaaaaaa,
Ik verhuur de dagen rond kerst en de hele maand Januari mijn appartement in El Born Barcelona!
Het appartement is super centraal gelegen in de leukste wijk van Barcelona, Calle Vidieria naast passeig del Born en de kerk Santa Maria del Mar. Mijn huis ligt tussen alle leuke winkels, en restaurants, op loopafstand van het strand, het grote park, de rambla, plaza catalunya en alle grote en kleine winkelstraten!
Het appartement is 65 m2 groot. Heeft een ruime keuken met oven, magnetron en grote eettafel, er is een slaapkamer met 2 persoonsbed en groot raam, en tweede slaapkamer met 1 persoons bed, een woonkamer met grote balkon deuren en een heerlijk balkon, en een 2 pers slaapbank. Verder is er fijne badkamer, een patio met wasmachine en een gedeeld dakterras met grote tafel en vrijwel de hele dag zon. Het appartement heeft airconditioning, verwarming en een afwasmachine.
Verder ligt het appartement naast het treinstation Francia waarvandaan je alle mooie plekken van de Costa brava kan bezoeken.
De huur voor een maand is 1000 euro. (ps. wifi aanwezig)
Foto's:
https://www.facebook.com/juliettecharlenehelena.paternotte/posts/10151798034606958
Voor meer informatie mail me!
julietpaternotte@hotmail.com