Customer Service Assistant Fox Head Europe

• Fox Head Europe

Kijk even op infojobs voor een fulltime baan bij Fox Head Europe. Locatie Mas Blau, El prat de Llobregat (vlakbij terminal 2 van vliegveld). Werktijden van 9.00 - 18.00 uur. salaris tussen 18.000 - 21.000 afhankelijk van ervaring + ticket restaurant. Jong, enthousiast en internationaal team. Talen: moedertaal nederlands, goede beheersing Engels en Frans. Spaans is handig maar niet vereist. Voor verdere taakbeschrijving en sollicitatie zie infojobs.

• Fox Head Europe

Update: deze baan staat weer op infojobs en loquo. Frans is niet vereist, wel handig. Affiniteit met sport en liefst extreme sports wel een plus! (vrijdag ´s middags bijv. waveboarden op cable parc in Casteldefels!) Je werkt voor de Benelux markt, maar het is echt geen call center werk. Geef even je mailadres door, dan vertel ik je in meer detail wat het inhoudt.

• nina

Hello,

Kun je me op bovenstaand email adres de extra info (job omschrijving) sturen, waarvoor dank.

Groet,

Nina

• marcel

Hallo, zou je mij wat meer info kunnen sturen over deze zo op het oog uitdagende job? Bij voorbaat dank, sportieve groet Marcel , mijn e-mail : marsplumas@hotmail.com

• Michael

Ik zou graag meer informatie willen ontvangen betreffende deze vacature. (michael_kuhne@hotmail.com)

Mvg,

Michael