kaarten fc barcelona

• marcel

kaarten voor alle thuiswedstrijden van fc barcelona bij mij te bestellen, 0034609334755, losse kaarten en gebruik van seizoenskaarten, daardoor mooie prijs , visca barca

• Anneloes

Hi Marcel,

Ik ben op zoek naar 3 kaarten voor de wedstrijd Barcelona tegen Ajax op 18 september.

Zou je mij per mail kunnen laten weten wat je hiervoor beschikbaar hebt en wat de prijzen zijn?

Mijn email adres is anneloesvanbokhorst@hotmail.com.

Alvast bedankt!!

• harmannus

graag wil ik van je horen wat de prijzen zijn. Ik krijg regelmatig bezoek vanuit Nederland en sommigen daarvan willen zeker een wedstrijd zien of anders het stadion bezoeken.

Kun je even kijken voor 25,26,27 oktober?

groeten, Harmannus

• marcel

elke barca wedstrijd heeft een andere categorie en dan zijn er in het stadion nog verschillende categorien beschikbaar , dus beetje lastig alle prijzen te noemen, mail mij voor een specifieke wedstrijd via marsplumas@hotmail.com of whapp op 0034609334755 eind oktober is el classico , kaarten erg prijzig zoals de meesten weten, andere wedstrijden geen probleem

• Robert

voor iedereen die Barca kaarten zoekt; via de officiele site van Barca, fcbarcelona.cat zijn voor bijna alle wedstrijden dit seizoen (ook voor Barca-Ajax), behalve tegen Real, nog voldoende kaarten beschikbaar. Even klikken, betalen en ze worden je gemaild zónder extra marge.

Groet

• marcel

dat kan zeker via de fc barcelona website ,correct, maar mocht je geen creditcard bezitten, geen zin hebben om het zelf te regelen , je willen laten adviseren over goede plaatsen of gewoon iets voordeliger uit willen zijn voor de primera division wedstrijden kun je altijd contact opnemen , visca barca

• wesley

Via de barcelona site lukt het niet om tickets voor Barca-Ajax te boeken. Invoeren van de gegevens lukt wel, maar vervolgens geeft het systeem aan dat de kaart (VISA) niet geschikt is om te boeken. Geprobeerd met 2 creditcards.

• Eric

Volgens mij kan je alleen betalen met een CC die bij een spaanse bank geregistreerd staat.

Dit vanwege UEFA regels.

• Robert

afgelopen zondag nog twee kaarten gekocht met een mastercard (een nederlandse…)