Hotel Barcelona

• Octopuss

Ik ga in juni naar Barcelona en zoek voor 3 á 4 nachten een hotel in het centrum, dichtbij restaurants en bezienswaardigheden.

Ik heb al op internet gekeken maar er is zóveel aanbod en keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Wie heeft er ervaring met een goed hotel voor zo'n 150-200 per nacht?

• Ingeborg

Beste Octopuss,

Een goed hotel is bijvoorbeeld The Praktik die op een goede locatie zit, een goed appartement kun je vinden via mijn blog bij accommodaties: http://www.barcelonainfo.nl/category/accommodaties/

Accommodaties zijn het beste in de Gotische wijk, Eixample rondom de Passeig de Gracia en in de wijk el Born. Deze zijn gezellig, centraal en goede wijken!

Voor meer vragen kun je me altijd een email sturen!

Groetjes Ingeborg

www.barcelonainfo.nl

www.broodentomaat.com

• Octopuss

Beste Ingeborg,

Bedankt voor je reactie. Ik ga even op je website rondkijken! Is Hotel Grand Central ook goed?

• lola

Hello,

Mocht je geïnteresseerd zijn in een appartement, laat even weten op het email adres: lola7119@gmail.com

Welke dagen in juni zijn het?

Groeten,

Lola

• Ingeborg

Het hotel ken ik zelf niet, de locatie is mooi centraal, maar wel aan een doorgaande weg.

Voor vragen weet je me te vinden ;-)

• Octopuss

Waarschijnlijk half juni, exacte datum weet ik nog niet. Wat is de locatie van het appartement? Is het particuliere verhuur?

• lola

Jawel, particulier verhuur; een goed appartement.

Omgeving Plaça Cataluña; inderdaad superleuke uitgaansmogelijkheden, barretjes, eettentjes. Strand en haven zijn ook dichtbij; verder musea en parken.

Mocht je meer willen weten, kun je me mailen.

Succes verder!

• Vincent

Hi Octopuss,

The Grand is in mijn optiek mooi, maar vrij karakterloos. Casa Fuster (aan de kop van Paseo de Gracia, de grootste winkelstraat van Barcelona) zit in dezelfde prijs categorie en heeft meer karakter. Mogelijk kun je een aanbieding op de kop tikken voor het “W” hotel, wat internationaal gezien nog erg in de publiciteit staat.

Zelf verhuur ik design kamers/studio's voor een goede prijs in de leukste wijk van Barcelona (Eixample, tegen Paseo de Gracia aan)

www.luxuryroomsbarcelona.com.

Waar je ook voor kiest, alvast veel plezier!