Barcelona woningruil voor Amsterdam voor 1 of 2 jaar

• Rene

woningruil van Barcelona naar A´dam

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een woning in Centrum/ Zuid/ Pijp/ Rivierenbuurt/ (oud-)West (nu, ja, binnen de Ring en het IJ dus) voor vanaf deze zomer voor 1 of 2 jaar, ik kan als tegenprestatie “gratis” een ruime “designer” woning met eigen zwembad en tennisbaan net ten zuiden van Barcelona aanbieden.

Groet,

Rene

• anne

Dag Rene,

Heb jij ondertussen een woningruil kunnen maken met Amsterdam? Ik wacht nog op antwoord van mijn toekomstige werkgever in Barcelona..Dus ik kan nog niet met zekerheid mijn woning aanbieden..maar de kans is groot..Ofwel vanaf september ofwel vanaf januari..(maar dat is wellicht te laat voor jullie?) Voor de periode van iig een jaar.

Ik heb een gemeubileerd appartement van 90m2 in de Leidsestraat. Het heeft mooie ornamenten en de plafonds zijn hoog, houten vloer, de kamer is ensuite en heeft mooie authentieke schuifdeuren naar de slaapkamer. Een kleine patio van 4 bij 4 meter..en een ruime keuken.

Waar is het appartement wat jij nog eventueel kan aanbieden? Hoe groot is het? En een eigen zwembad en tennisbaan? Dat klinkt wel erg luxe!

Laat me weten of je eventueel interesse hebt..en zou je wat meer kunnen vertellen over het appartement..

Dus jullie zijn met z'n tweetjes?

Groet Anne