*SPAANSE PRIVÉLES AANGEBODEN @ BCN*

• maritabcn

Ben je net in Barcelona komen wonen? Of misschien denk je van “nu is het moment om Spaans te leren!!”? ;) Nou, hier ben ik dus!

Ik ben lerares Spaans voor buitenlanders. Ik heb ervaring met lesgeven aan particulieren, taalscholen en bedrijven hier en in Nederland.

Ik geef privéles in Barcelona bij mij thuis in El Born wijk of bij jou thuis.

Dus als je Spaans wilt leren laat het me weten!

Je kan contact met mij opnemen via mijn emailadres: maritanl@hotmail.com.

¡Saludos!

• Sara

Dag,

Ik woon nu 6 weken in Barcelona, ik ben hiernaar toe verhuist. De liefde van mijn leven is mij 2 jaar voor gegaan en heeft me in februari meegenomen. We hebben een eigen bedrijf hier

in Barcelona. Ik zelf wil heel graag de taal leren. Maar doordat ik werk op de di, woe, do. Is het lastig om de goede lestijden te vindne die ik kan combineren met mijn baan. Zo wil ik graag weten of jij de maandag, vrijdag les geeft oftewel ook sweekends. Wat je prijzen zijn per uur.

Hoor van je,

groetjes Sara

• maritabcn

Hola, Sara :-)

Stuur me aub beter een mailtje op mijn hotmail en dan kan ik op je mailadres reageren met alle informatie ;-)

maritanl@hotmail.com

Saludos

• maritabcn

Hola, Sara :)

Als je het makkelijker of fijner vindt, stuur mij je mailadres en zo kan ik je over de les Spaans informeren.

¡Saludos!