New Business Opportunity

• fk.internationalbv@gmail.com

Beste mensen,

Goedendag.

Wij zijn opzoek naar de juiste business partners / ondernemers die in deze komende maanden in Nederland en geheel Europa uit te rollen.

Bij interesse en/of meer vrijblijvend informatie hierover, kunt u mij een email sturen naar fk.internationalbv@gmail.com. of gaat u naar mijn website www.flexkom.com/968147 en vul uw gegevens in zodat ik de informatie door kan sturen.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Siegfried Kipp

FlexKom International

• Multi level marketing

Zolang je weet wat Multi Level Marketing inhoud, kun je reageren op Siegfrieds oproep…

Al eerder werd op dit prikbord oproepen geplaatst over bedrijven zoals Euphony die vandaag de dag bekend staan als SCAM.

Een ander goed voorbeeld van een MLM bedrijf is Herbalife, vooral de tijdens de crisis is menig spanjaard begonnen producten te verkopen.

voor de spaans spreken een interesant artikel over dit bedrijf: http://www.gurusblog.com/archives/herbalife-bill-arckman/21/12/2012/

Bij dit soort bedrijven wordt er vooral verdient aan het werven van nieuwe verkoper zoals Siegfried nu doet.

Persoonlijk geloof ik niet in de mooie verhalen die worden opgehangen in door dit soort bedrijven…

Wees dus gewaarschuwd….

Groeten en een prettig weekend voor ieder.

• Peter

Allemaal flauwekul. De enigen die hier rijk van worden zitten bovenaan- dus niet jij!

NIET AAN BEGINNEN!! Laat startpagina deze mensen aub verwijderen. (td)

misleidende reclame!!!!!!!!!!!!!!!