Hi allemaal!
Per 1 februari zijn wij opzoek naar een nieuwe huisgenoot in de leeftijd van 22-30 jaar, liefst werkzaam en niet rokend.
Ik woon nu met twee Duitse meiden, een Duitse en een Colombiaanse jongen. Ikzelf ben werkzaam in de autoverhuur en woon inmiddels al 5 jaar in Barcelona.
De kamer is ongeveer 12-14m2 en is volledig gemeubileerd. Heeft een groot raam, wel intern, maar toch redelijk wat licht naar mijn mening. Er staat een buro+stoel, bijzettafeltje, lamp, heeft een kledingkast en een eenpersoonsbed. De huur is 390E per maand met ALLES INCLUSIEF dwz gas, water, licht, internet en ook de kosten voor de aanschaf van schoonmaakmiddelen en dergelijke. We vragen 580E borg die weer wordt teruggeven bij vertrek. Graag 1 kalendermaand vantevoren aangeven.
Het appartement is groot, compleet, zonnig en ligt super centraal in de veilige wijk Eixample derecho, twee straten verwijderd van Paseo de Gracia. Om de hoek zit een supermarkt, sportschool en een ‘bicing’ en in de buurt zelf nog meerdere supermarkten, barretjes en restaurants. Metro station ‘paseo de gracia’ en ‘girona’ zitten op dezelfde afstand van het huis en brengen je of door het centrum of richting strand.
Ik heb foto’s natuurlijk, dus mocht je geinteresseerd zijn of ken je iemand die geinteresseerd zou kunnen zijn, bel of mail me even dan!
Sabine +34 671 168 436
sabine.plugers@gmail.com