volledige inboedel en mountainbike aangeboden

• brouwer

Volledige inboedel aangebode wegens emigratie naar ander land.

witgoed, antieke kasten, lundia wandkast, witgoed, beige lederen hoekbank, donzen 3 zitter, jean de bouvrie kast.

unieke rieten 2 persoons (nl maat )slaapkamer compleet, rustiek houten 2 persoons (sp maat) slaapkamer compleet. grenen 2 persoonsslaapkamer extra lange bedden compleet.

2 grote ijskasten, 1 kleine ijskast, schommelstoel, barcelona stoel , televisie breedbeeld en flatscreen.tuinmeubelen, tafeltennistafel.

kinder stapelbed, reisbedje, kinderboeken, nederlandse romans en andere boeken.

Op aanvraag stuur ik een pdf toe met foto's en prijzen. 937662511 of 602169800

• Sabine

Hoi! Ben vooral geinteresseerd in de mountainbike. Is het een heren of dames model? Prijs? Als je de lijst met foto's en prijzen voor de rest van de spullen ook al klaar hebt liggen en het is geen grote moeite, dan zou ik graag ook even willen ‘nieuwsgierigen’, wie weet zit er iets bij. Mijn email is: sabine.plugers@gmail.com

Alvast bedankt!

• juliet

Goede avond!

Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's en prijzen!

Mijn mail is julietpaternotte@hotmail.com

Groetjes,

Juliet

• Hilde Eijgenraam

Goedemorgen!

Ik zie zojuist uw advertentie en ik heb zeker interesse in het bekijken van een aantal van de spullen die aanbiedt!

Ik ben zojuist verhuisd en nu samenwonend met mijn vriend maar er zijn nog een aantal dingen die ontbreken. Mijn interesse gaat in het speciaal uit naar de antieke kasten, leren hoekbank, flatscreen en tafeltennis tafel.

Zou u mij de pdf met foto's kunnen toesturen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Hilde Eijgenraam

• pi

Beste hr/mevr Brouwer,

Graag ontvang ik je pdf met fotos en prijzen; met name geinteresseerd in Jean de bouvrie kast, barcelona stoel, tuinmeubelen en kinderboeken.

Thanks!

gr Pi

Volledige inboedel aangebode wegens emigratie naar ander land.

witgoed, antieke kasten, lundia wandkast, witgoed, beige lederen hoekbank, donzen 3 zitter, jean de bouvrie kast.

unieke rieten 2 persoons (nl maat )slaapkamer compleet, rustiek houten 2 persoons (sp maat) slaapkamer compleet. grenen 2 persoonsslaapkamer extra lange bedden compleet.

2 grote ijskasten, 1 kleine ijskast, schommelstoel, barcelona stoel , televisie breedbeeld en flatscreen.tuinmeubelen, tafeltennistafel.

kinder stapelbed, reisbedje, kinderboeken, nederlandse romans en andere boeken.

Op aanvraag stuur ik een pdf toe met foto's en prijzen. 937662511 of 602169800

• pi

sorry: pigonzalvo@gmail.com

thanks!

• Willem

Hallo Brouwer,

Graag zou ik ook een lijst met prijzen/foto´s ontvangen!

Alvast bedankt!

Groeten.

Willem

• brouwer

Beste Hilde, bedanktvoor je reactie.

Misschien kun je mij je email adres sms of mailen zodat ik je het pdf file kan sturen

mvg, carmen brouwer

Hilde Eijgenraam Schreef:

——————————————————-

> Goedemorgen!

>

> Ik zie zojuist uw advertentie en ik heb zeker

> interesse in het bekijken van een aantal van de

> spullen die aanbiedt!

> Ik ben zojuist verhuisd en nu samenwonend met mijn

> vriend maar er zijn nog een aantal dingen die

> ontbreken. Mijn interesse gaat in het speciaal uit

> naar de antieke kasten, leren hoekbank, flatscreen

> en tafeltennis tafel.

>

> Zou u mij de pdf met foto's kunnen toesturen?

> Alvast bedankt!

>

> Met vriendelijke groeten,

>

> Hilde Eijgenraam

• astrid

Hallo,

Zou je mij de lijst kunnen toesturen? Alvast vriendelijk bedankt!

Mijn e-mailadres is astrid1979@hotmail.com.

groetjes,

Astrid

• brouwer

Beste Hilde,

Bedankt voor je reaktie

Ik heb geprobeerd je te bereiken en wil de lijst met foto's en prijzen naar je toesturen.

Kun je mij jouw email adres mailen

Alvast bedankt

groetjes,

carmen brouwer

937662511

602169800