Mooi, Klein, Compleet appartement te huur

• Geraldine

Wij verhuren in Castelldefels in de mooie wijk Bellamar een klein, mooie studio van ca 20m2. Het is gerenoveerd en perfekt voor 1 persoon.

Het heeft een aparte keuken en badkamer. Het is zeer rustig, vlakbij strand, trein station (Castelldefels Playa) en bus haltes.

We zoeken een rustige persoon. Huurprijs: 430€ (plus water/licht plm 30€). Eén maand borg.

Alquilamos un estudio en Castelldefels. En el barrio más bonito y tranquilo: Bellamar. El estudio es pequeño (20 m2) perfecto para una persona. Es bonito y completo con cocina y baño/ducha separado.

Muy cerca de la playa, de la estación de tren (Castelldefels Playa) y de la parada autobús.

Buscamos una persona muy tranquila. Precio: 430€/mes más gastos Luz/agua ca 30€/mes. Se pide un mes de fianza.

Fotos

• M. Peters

Beste Geraldine,

Ik ben op zoek naar zo,n accomodtie voor mij allen, maar niet voor permanente bewoning, maar voor meerdere keren per jaar.

Waarschijnlijk is dat niet je bedoeling, maar wie weet heb je nog andere ideeën om daar iets te kunnen vinden.

Groet en bij voorbaat reeds dank,

Mevr. M Peters

• Marco1979

Beste Geraldine,

Heb je misschien een e-mail adres?

Met vriendelijek groet,

Marco

• Eva

Hi Geraldine,

Ik ben op zoek naar een kleine studio per midden juni.

Zou er een mogelijkheid zijn dat ik de studio dan kan huren? Voor minimaal een jaar!

Let me know!

Groet Eva

• Geraldine

Geachte mevrouw Peters,

Het appartement is inderdaad bedoeld voor permanente bewoning…….maar als U het slechts enkele malen per jaar bezoekt is er wellicht iets aan de prijs te doen.

We zullen het dan niet tussentijds verhuren en U kunt uw spullen gerust achterlaten. Als U geïnteresseerd bent, zouden we graag een tegenbod van U ontvangen.

mijn email: kjvt@hotmail.com

met vriendelijke groet,

Geraldine

• geraldine

Hallo Marco,

Sorry voor de trage reactie. Mijn email adres is j_g168@hotmail.com

met vriendelijke groet,

Geraldine

• Geraldine

Hallo Eva,

Het is moeilijk om de studio 3 1/2 maand leeg te houden….

We kunnen zien of het rond juni nog steeds niet bezet is en ik zal je dan informeren. Dit is niet zeer waarschijnlijk, maar je weet nooit ; )

De andere optie is dat je het alvast begint met huren en dat je voor de eerste maanden een lagere huur betaald.

En wellicht vind je het leuk om dan alvast een paar keer te komen ? Laat me ff weten of je dit wat lijkt.

Mijn email: j_g168@hotmail.com

met vriendelijke groet,

Geraldine