Hallo allemaal!
Mijn naam is Jessie en ik ben een 18 jarige studente. Ik volg een talencursus Spaans in Barcelona(heb een tussenjaar genomen) en ben van pan daar komend schooljaar een universitaire opleiding te gaan volgen. Waarom in barcelona?: Omdat het helemaal mijn stad is, voel me daar gelukkig en thuis!!
Ik ben er het afgelopen halfjaar wel achter gekomen hoe moeilijk het is om een fatsoenlijk appartementje tegen een betaalbare prijs te vinden. Omdat ik er nu al 5 maanden zit heb ik via via een SUPER appartement gevonden, (locatie is top!!!; Zijstraatje van de passeig de gracia: grootste en bekendste winkelstraat). Ik zoek nu 2 huisgenootjes die met mij die appartement willen delen voor (onbekende) tijd.
Het appartement is nu nog in renovatie, en wordt eind dit jaar opgeleverd. Helemaal schoon en nieuw met nieuwe badkamers etc!!
De huur is 600 euro p.p.
Mocht je interesse hebben of iemand kennen die geinteresseerd zou kunnen zijn; mail me dan a.u.b!
Jessiengelhart@gmail.com
Groetjes X
PS: Ook handig om te vermelden: Ik ben heel netjes, schoon/opgeruimd en georganizeerd. Dus ben dan ook opzoek naar iemand die zich daarin kan vinden!