(hulp) Zwarte Pieten gezocht!

• NVBCN

Hallo allemaal,

Voor ons grote Sinterklaasfeest op 2 december in Castelldefels (zie alle informatie hier), zijn we nog op zoek naar een paar (hulp) Zwarte Pieten. Lijkt het je leuk om mee te helpen die dag tussen 12 en 17 uur? Mail ons dan via evenementen@nvbcn.com of secretaris@nvbcn.com. Voor eten & drinken wordt gezorgd!

Alvast bedankt,

• Joan

Waarom vraag je niet de echte zwarte Pieten hier in Castelldefels ? Er lopen er genoeg met de zak op hun rug, en met eten en drinken zijn de jongens altijd blij.. Ze helpen ook gerust bij op-, en afbouw.

Succes !!

• NVBCN

Joan, bedankt voor de tip maar de zoeken Nederlands-sprekende hulp Pieten :)

• Joan

Snap ik niet helemaal hoor! Nederlandse kindertjes weten echt wel dat de Sint uit Spanje komt, en natuurlijk ook Spaans kan; daarbij spreken Nederlandse kindertjes op een Sinterklaasfeestje in Spanje meestal, best wel, echt wel Spaans.

En zwarte pietjes uit Castelldefels spreken ook wel Spaans, en door het vele touristenwerk wat ze doen, zelfs Frans, Duits, Engels en Nederlands, sommige slimmerds heb ik al gehoord in het Russisch of Chinees.

Waar een wil is is een weg, maar als je niet wilt, wordt het moeilijk ! Prettig Sinterklaasfeest wens ik toch.