Grote Kamer te huur, Hospital San Pau

• Joan

Grote kamer, 2pers.bed, sofa, ingebouwde kast, verwarming, etc., alles incl.375€ (Hospital Sant Pau)

Te huur, grote kamer in kompleet gerenoveerde en gemeubileerde woning (ca 90 m2) met balkon en centrale verwarming !! Entresuelo (1ste verdieping) met lift.

Alle kosten inclusief !! Stroom, water, gas, Internet, televisie en centrale verwarming. Te delen met 2 andere meisjes, leeftijd tussen 24 en 29 jaar. Direct boven Hospital Sant Pau, met metro, bus, nachtbus, supermarkten, bakkerij, sportscholen en een natuurpark er net boven, etc., etc.

Leuke en gezellige buurt, parkeerplaats in het gebouw te huur.

4 Min. te voet van Hospital Sant Pau en de Metro vandaan. 24/24 uur Autobussen op 2 Min. Lijn:74,55,39,32,45,47, 50,51 en de nachtbussen van en naar Pl. Catalunya: N6,N4 y N1.

• Joan

Meer informatie, fotos en bezichtiging onder elborn@hotmail.es

• Diana

Hallo Joan!

Mijn naam is Diana en ik ben 21. In Februari ga ik studeren aan de UAB in Barcelona!

Ik ben dus hard op zoek naar een kamer en nadat ik je post heb gezien was ik helemaal enthousiast.

Is deze kamer (of misschien is er nog een andere) beschikbaar van Februari tot Juni?

Graag hoor ik van je!

Diana

• Joan

Hallo Diana,

of er kamers in Februari beschikbaar zijn, weet ik nog niet. Eentje komt er iig vrij va 1 maart.

Vraag nog eens na in Januari.

Saludos,

Joan

• Joan

• Joan

Kamer is verhuurd.