Goedkoop bellen naar Nederland

• fen

Hoi!

De telefoonrekening is weer binnen en ik word er echt niet blij van :-)

Heeft iemand ervaring met Rebtel, yohablogratis.com of een dergelijk bedrijf?? Weet dat het natuurlijk ook per skype kan maar ik wil gewoon kunnen bellen zonder dat mn ouders de laptop aan hoeven te zetten. En een smartphone snappen ze niet. Of zijn die belkaarten van de belhuizen (locutorio) de beste optie. Verder kost iedere internationale sms me 60 cent met vodafone. Echt belachelijk!! Is er een betere optie om sms te versturen???

Alvast bedankt voor het delen van jullie advies en ervaringen!

Groeten,

Fen

• Mabel at Barcelona

Volgens mij betaal ik met Yoigo maar 8 cent per sms (zonder IVA), ook naar het buitenland. Als je naar ze wilt overstappen en mij opgeeft als “contact” persoon, krijgen we bovendien alletwee geld :) Hier de link: http://www.yoigo.com/servicios/aqui-un-amigo.php Ik ben al jaren bij Yoigo en zeer dik tevreden overigens! Je kunt me mailen via e_mabel AT yahoo.com als je mijn (telefoonnummer) wilt opgeven.

Dank en succes

PS Smartphone lijkt me voor je ouders de beste oplossing, de mijne zitten er ook aan en helemaal verslaafd!

• harmannus

neem een abonnement bij skype. voor 58€ per jaar kun je onbeperkt naar alle vaste telefoonnummers in Nederland bellen. Een heel jaar lang. Ik doe het al jaren zo. Jij belt vanaf je pc naar de telefoon. Echt ideaal. Succes! Harmannus

• Rico

Bel elke dag uren met m'n werk gratis nr Ned.

met Voip, perfect, ook gewoon va jouw (smart) Phone

te gebruiken.

Kosten: 10,- elke 3 mnd en sms 7 ct

Succes!!

• herna

@Mabel, ik weet niet hoe het nu is maar 2 jaar geleden kon je geen sms sturen vanuit Spanje naar Belgie,Frankrijk en Nederland.

• Mabel

Hoi Herna. Sms versturen gaan wel maar een Yoigo heeft met n paar providers in NL geen contract. Mijn smsen komen bijv. bij Simpel wel aan maar terug niet. Er zitten nog een aantal Yoigo gebruikers op dit forum, die kunnen misschien ook wel iets meer zeggen daarover. Groetjes Mabel

• eva

Ik koop altijd belkaarten en werkt hardstikke goed. Bijv Wordcall. Je kunt er echt uren mee bellen naar een vaste telefoon, kaarten kosten maar 5 or 6 euro. Ik koop er elke zes weken één, misschien zelfs minder vaak. Sms-en kan niet nee.

Ik vind het fijn omdat je niet achter de pc hoeft te zitten, maar met je eigen (vaste) telefoonlijn kunt bellen.

hoop dat je er iets aan hebt.

gr, Eva

• herna

@Mabel,bedankt voor je advies,maar ik heb Yoigo opgezegd. Ik sms nu via webcalldirect dan weet ik zeker dat de sms aankomt.

• Mabel

@ Herna Heb inmiddels een smartphone en gebruik alleen nog maar Whatsapp. Kost 0 euro. Echt de beste uitvinding ooit :-)

• Mark

VIBER.com

Gewoon gratis bellen met je mobiel (Iphone, Android, Blackberry) naar anderen met Viber. Moet je even mensen in Holland uitleggen maar het is zo eenvoudig en het kost niets!

Succes!

Overgens een groeps-Whatsapp kan ook veel kosten besparen in is nog leuk ook!