vluchtkoeriers

• miranda

Gaat iemand binnenkort naar nederland (amsterdam of groningen) en vlieg je met transavia of klm of een andere maatschappij die honden vervoerd. Wil je iets goeds doen in deze wereld!? dan is nu de kans, meld je bij mij en ik zorg dat je een hond meereist! dit betekent voor jou helemaal niets, alleen moet de hond op je ticket komen te staan (kosten worden vooraf betaald). De hond wordt bij je incheck afgeleverd en begeleid, jij hoeft niets te doen. Bij de aankomst wordt de hond opgehaald, je hoeft dus alleen de hond naar buiten te rijden! het gaat om een oude hond die 8 jaar aan een ketting heeft gelegen en nu eindelijk in nederland een familie heeft gevonden en zijn leven dus kan starten… Maar ook wachten er nog andere honden die in nederland een familie hebben wachten maar die nog een vluchtkoerier nodig hebben, dus meerdere aanmeldingen is mogelijk!

hartelijk dank alvast!

groetjes

miranda

• Juliette

Is het ook mogelijk om een hondje hier in Barcelona te adopteren? :)

• miranda

jazeker is dat mogelijk! er zijn verschillende asielen in barcelona.

www.protectorabcn.es

http://www.animalssensesostre.org/

maar ik help ook het dodingsasiel: www.arcoairis.com (in cuenca) waar ook altijd adoptanten voor gezocht worden.

kijk gerust eens op hun website!

wat zoek je voor hond ? wat ouder, pup ? bepaald type hond ?

je kunt bij ook schrijven op miranda@arcoairis.com of jou email geven zodat ik je wat persoonlijke informatie kan geven over

elk asiel en bepaalde honden die daar zitten te wachten.

groetjes

miranda