Uitgangsbuurt

• chrissie

Weet iemand waar je heen moet als je een dagje wil zonnen in Barcelona? Wat is het beste strandje?

• herna

@Chrissie, is het niet leuker om zelf eerst te gaan zoeken op internet wat de leuke plekjes zijn ?

• Piet

ik dat dat chrissie geen geld wil uitgeven aan een reisgids of niet weet hoe google werkt….(td)

• chrissie

Ik wil toch even reageren op voorgaande, toch wel hoor Piet, een reisgids heb ik, en google heb ik ook en kan ik inderdaag mee werken…..maar is het soms niet eens leuk om ervaring van anderen te kennen. Is niet omdat er in een reisgids iets vermeld staat, het effectief ook zo is. Ervaring van kenners of mensen die er wonen of al meerdere keren geweest zijn is soms zoveel leuker….dus je bent verkeerd hoor…(:P)

• Juanito

Tja, als alle touristen straks weten wat de leuke plekjes zijn, zijn het helaas geen leuke plekjes meer… Daarom staan de echte leuke plekjes in geen reisgids en ook niet op goegele en laat ons hopen dat dat nog heel lang zo blijft..

(Barceloneta is het allerleukste strand.. !!!)

• chrissie

Groot gelijk Juanito…….(tu)

• Mabel at Barcelona

Hoi Chrissie,

De reisgidsen 100% Barcelona en 100% Catalonië zijn geschreven door een local hoor! Ik ken haar persoonlijk dus ik denk dat je daar echt wel de juiste plekjes in vindt.

• chrissie

Thx Mabel, handig om te weten…maar heb andere gidsen o.a. Citygids Barcelona…en boekje gepubliceerd door Turespana..

• Mabel at Barcelona

Die ken ik niet…..Toch nog maar even de 100% halen dan?

(op Marktplaats vind je overigens vaak 2de hands exemplaren)