Appartement Barcelona

• Sharon

Op zoek naar een gemeubileerd appartement in Barcelona?

Ik verhuis binnenkort en mijn appartement in Barcelona komt snel vrij. Ik heb er met veel plezier gewoond en kan het zeker aan raden.

Het appartement is erg dichtbij metro station Sant Antoni. De buurt is authentiek met veel terrasjes en gezelligheid. Het appartment heeft air conditioning, verwarming en een groot raam/ open slaande deuren, waardoor je veel licht binnen krijgt. Ook is het appartement niet lang geleden gerenoveerd. Er zijn 4 slaapplaatsen, een splaapbank en een open keuken naar de huiskamer.

Huur 650

Appartment is voorzien van meubels, keukengerei, wasmachine en tv.

Voor foto's en meer informatie kan je me mailen.

Groetjes

• Gerard

Hoi Sharon,

Zou je mij meer informatie en foto`s willen mailen?

disfruta_lavida@live.nl

Thnx

• Bas Mutsaards

Hoi Sharon,

Dat klinkt goed! Zelf zou ik 1 van de kamers wel voor de maand juni (max tot half juli) willen huren, is dat ook mogelijk? Kan je me de foto's en details mailen? Thanks alvast!

Gr Bas Mutsaards

info@beemdesign.nl

• Robin

Beste Sharon,

Wij, twee vriendinnen, zijn dringend op zoek naar een appartement in Barcelona voor een periode van eind April tot en met eind Oktober en jouw advertentie spreekt ons zeer aan!

Er gaan nog een paar andere vriendinnen naar Barcelona, maar die gaan pas eind mei, maar ik zie dat die er makkelijk bij zouden kunnen?

Het gaat hier nu alleen om Anita en ik (Robin) uiteraard, omdat wij over twee en een halve week al naar Barcelona gaan.

Dus als ik het goed begrijp kost het appartement 650 euro per maand?

En hoever ligt het van Plaza de Cataluna en De Ramblas?

Groetjes,

Robin van Liempt

• Laura

Heey! Ik had een vraag is het appartement nog beschikbaar? Ik en een vriendin zijn op zoek naar een appartement wat vanaf 20 mei beschikbaar is.

Met vriendelijke groet,

Laura Bosschart

• Rebeca

hola Sharon,

Is het appartement nog beschikbaar? Een collega van mij is op zoek naar iets zoals jij hebt.

Kun je meer info sturen liefst met foto's.

Mijn emailadres is info@estabien.es

Alvast bedankt!

Prettige paasdagen toegewenst!

Rebeca

• Lisanne Meijers

Beste Sharon,

Vanaf half augustus kom ik met nog een meisje tot januari naar Barcelona toe! Nu is mijn vraag voor hoeveel personen het appartement is? Hoeveel kamers het appartement heeft? En of je toevallig ook foto's van het appartement hebt.

Lisanne

• wai han

Hoi Sharon,

Het huisje klinkt erg aantrekkelijk. Zou ik miss mogen komen kijken? Ik ben deze week vanaf 17.00 beschikbaar. Vandaag vanaf 20.00.

Je mag ook je telefoonnummer geven, dan bel ik je voor een afspraak, als dat sneller gaat ;)

Foto´s zijn altijd welkom om even een 1e indruk te krijgen.

Alvast bedankt!

groetjes

Wai Han

• chocola

Hi Sharon,

wanneer kan ik komen kijken?

Wanneer vertrek je?

chocalatina@hotmail.com

Thanks,

• Piet

Grappig om te zien dat Sharon voor geen meter reageert en iedereen blijfrt vragen naar haar appartement. Ik denk dat zoeken op loquo of idealista meer zin heeft hoor.