Hallo
Ik ben op zoek naar een betaalbare studio/kamer waar ik prettig kan werken aan een romanvertaling, tussen 20 april en 6 mei. Internet is een must.
Tijdelijke woningruil is ook een optie (Nijmegen)!
Brigitte
Hallo Esther
Toevallig kijk ik weer even op deze pagina omdat ik wel vaker tijdelijk verblijf zoek in Barcelona, en ik zie nu pas je berichtje! Blijkbaar had ik inderdaad mijn mailadres niet opgegeven en daardoor dus ook nooit een melding gekregen.
Hoe dan ook, ik ben nog altijd geïnteresseerd, niet direct, maar zeker met eige regelmaat, en wil op de lange termijn misschien wel weer helemaal terug naar Bcn. Geen idee wat jouw voorstel was, misschien is het inmiddels al niet meer aan de orde. Ik merk het wel.
Hartelijke groet,
Brigitte
Hoi Brigitte,
Ik verhuur ook af en toe mijn logeerkamer. De kamer is niet groot maar is semi exterior, heeft een comfortabel tweepersoonsbed, 24/7 WIFI en kost bovendien maar 25 euro per nacht. Mogelijkheid tot kleding wassen, gebruik van keuken & badkamer en beddengoed & handdoeken zit bij de prijs inbegrepen. Alleen voor 1 persoon per keer, van min. 3 tot max. 10 nachten. Korting als je langer dan 5 nachten blijft! Beschikbaarheid tussen 19 oktober - 10 december 2012 (tussen 12 december en 4 januari gehele appartement te huur voor max 3 personen) en tussen 10 januari en 15 april 2013.
Mail me voor meer informatie/foto´s op e_mabel AT yahoo.com.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?