Op zoek naar een kamer in Barcelona vanaf half april

• Arthur

Hoi!

Midden april begin aan een nieuw avontuur bij een bedrijf in Barcelona, dus ben ik van plan rond die tijd ook richting de stad te verhuizen vanuit Nederland. Daarom ben ik momenteel hard op zoek naar woonruimte! Mijn voorkeur gaat uit naar een kamer in Ciutat Vella of Gracia, in een huis met leeftijdsgenoten (ik ben 26 jaar oud) zodat ik direct mensen ontmoet daar. De afgelopen vijf jaar heb ik in Utrecht met vier huisgenoten in een klein pand gewoond, dus ik weet hoe het is om de boel schoon te houden, rekening te houden met elkaar, maar ook de gezelligheid op te zoeken. Uiteraard ben ik hard aan het zoeken op Loquo, Easypiso en een aantal lokale websites, maar mocht hier iemand een tip of goed aanbod hebben: ik hoor het graag! Budget is zo'n 700€ max.

gr

Arthur

• Gerard

Hoi Arthur,

Ik ga volgende week naar BCN en ben nog opzoek naar een appartement of kamer.

Misschien is het een idee om samen te zoeken naar huisvesting. Ik blijf zeker tot en met eind juli.

We zouden ieder bijv. €500,- bij elkaar kunnen leggen per maand, voor €1000,- kun je wel iets moois vinden denk ik.

Neem even contact op via disfruta_lavida@live.nl voor meer details enz.

Ik ben trouwens 23.

Adios

• Arthur

Ik heb je gemaild!

• Sharon

Hi Arthur,

Ik verhuis binnenkort en mijn appartement in Barcelona komt dus vrij. Huur 650. Ik heb er met veel plezier gewoond en kan het je zeker aan raden.

Het appartement is erg dichtbij metro station Sant Antoni. Het heeft air conditioning en een groot raam, waardoor je veel licht binnen krijgt (wat niet vanzelf sprekend is in Barcelona). Ook is het appartement niet lang geleden gerenoveerd.

Als je me jouw email adres geeft kan ik je wat foto´s doorsturen.

Met vriendelijke groet,

• Nadine

Hey,

Ik zit nu zelf ook in Barcelona voor 2,5 maand. Ik huur een kamer voor 350 per maand incl. g/w/e. De prijzen voor kamers lopen uit tot 550 per maand.

Het bedrijf heet coming to barcelona. Moet je maar ff googlen. Aanrader!