bijles Nederlands

• Ann Michiels

Ik woon momenteel in Barcelona. Van opleiding ben ik leerkracht lager onderwijs in België. Ik heb reeds enkele jaren ervaring in het onderwijs en het begeleiden van leerlingen. Ik heb een extra opleiding zorgverbreding en remediërend leren bijgestudeerd. Graag stel ik mij ter beschikking om Nederlandse (bij)les te geven. Prijs per uur: €10,00. U kan mij contacteren op mijn e-mailadres.

• Juanito

Dag Ann,

je wilt Nederlanders Nederlandse bijles geven en je adverteerde daarom op een Nederlands forum voor Nederlanders die in Barcelona wonen, begrijp ik dat goed ?

(:D

ps. zo krijg je nooit klanten hier.. (je email staat nm niet aan. ;))

• Piet

al 1 klant gevonden …. avertereerd… is met een t :)

• Juanito

Ik ben niet eens Nederlander, zelfs geen Belg :)o

• Piet

daarom zeg ik: klant 1 is gevonden :)-D

• Juanito

Omdat ik de “e” ben vergeten ? :S

• Ann Michiels

Het kan goed zijn dat er Nederlanders, Belgen.. in Spanje komen wonen waarvan het kind naar een Spaanse school gaat. Voor deze kinderen, die thuis Nederlandstalig worden opgevoed maar het niet krijgen op school, kan ik een hulp zijn in het leren van de grammatica en het schrijven van de Nederlandse taal.

• joan

Ik ben intereseerd.

Ik ben studenten of nederlands maar ik wil practisered en een betje sneler leren.

IK wil bijles doen.

Well thats all my dutch.

I want to take duch lessons. if you are interested … send me your tel: and I will call you. Or send me one email.

Or if you know someone who can give me lessons perfect.

preferibly zona Plaza Espanya…

I do not need a real professional.. only someone with whom to talk 1h a week, so I can laern a bit faster. I agree with paying.

balaguer01@hotmail.com

• nederlandslagarriga@gmail.com

Hoi Ann,

Wij zijn op zoek naar iemand om wekelijks les te geven in La Garriga. Je kunt informeren op nederlandslagarriga@gmail.com

Groeten,

• susannevan

Hallo Ann,

Heb je tijd om op zaterdagochtend les te geven? We zijn op zoek naar een leraar/lerares voor een klein groepje Nederlandse kinderen, lokatie is op C/Comte Borrell vlakbij Hospital Clinic. Ik hoor graag van je,

Groet,

Susanne