Hoi Barcelona-kenners,
In het paasweekend ga ik samen met vriendinnen een weekendje naar Barcelona. We hebben maar een paar dagen en willen het liefst zo veel mogelijk zien. Iemand tips?
Alvast bedankt!
Groeten,
Eva van Loon
Hoi Eva,
Om niks te missen van Barcelona kun je door ons een planning laten maken! Of je kunt mee met 1 van onze privé wandeltours al vanaf 14,- p.p. en wanneer je voor 31 maart boekt heb je nog eens 20% korting! Kijk snel op www.broodentomaat.com voor meer informatie hierover.
Voor veel goede info en leuke tips kun je een kijkje nemen op onze blog: www.barcelonainfo.nl
Voor vragen kun je ons altijd mailen!
Zonnige groetjes uit prachtig Barcelona,
Ingeborg
Ingeborg, je post riekt nu echt naar reclame. Dit noem ik geen tip meer geven. Eva: als je even Google gebruikt vind je 1001 andere wandel- en fietsbedrijfjes en -boekjes die allemaal net zo leuk, gezellig en goedkoop zijn (100%Barcelona gids bijvoorbeeld). Veel plezier in Barcelona MAAR let op je spullen!
Klopt, ik zou stom zijn om niet onze eigen informatie site te geven samen met de wandeltours die wij aanbieden. Wij geven graag informatie aan stedentrippers die naar Barcelona komen en Eva vroeg hierom en zo te zien werd het gewaardeerd.
Ik zou dan bijna kunnen vragen of de 100% Barcelona gids welke jij noemt geen sluipreclame is!
Hoi allemaal,
Vannochtend terug gekomen van een top weekend in Barcelona! Echt een aanrader om daar eens naar toe te gaan!
Dingen die je echt moet doen:
- Een bezoekje brengen aan de Boqueria, de grootste versmarkt van Europa
- Een fietstour met Baja Bikes, binnen 3 uur ontdek je alle highlight van de stad en leer je de opbouw van de stad een beetje kennen
- De Montjuic op gaan met de kabelbaan en genieten van het grandioze uitzicht
Alvast veel plezier aan alle toekomstige Barcelona-gangers!
Groetjes,
Eva
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?