ontbijten in barcelona

• reiki

beste forumleden

woensdag gaan we voor 5 dagen naar barcelona, hotel axel, dicht bij de universiteit

echter hebben geen ontbijt geboekt

wat is handig, dit alsnog van te voren regelen kosten 12 euro pp per dag anders 16

of heb je in barcelona volop gelegenheden waar je ook voor minder kan onbijten

• Mr. Bert

Ga lekker je wijk verkennen door elke ochtend 10 minuutjes te wandelen en een leuk zaakje in te lopen. Zie je meer en zit je leuker voor minder geld.

Bij forn mistral heb je aan de achterkant van de winkel een lunchroom.

succes en veel plezier

• Erik B.

Hoi Reiki,

Barcelona kent talloze leuke bakkertjes en eettentjes waar je voor minder dan 12 euro pp goed kunt eten. In het zonnetje, want het is hier nu hartstikke lekker weer! Hebben jullie al plannen gemaakt voor de rest van jullie trip?

Wanneer je tips nodig hebt, laat maar horen!

Groet,

Erik B.

• reiki

hoi Erik bedankt en natuurlijk ook bert

tips zijn altijd welkom we vertrekken woensdagmorgen vroeg

en komen zondag weer thuis

we gaan met 8 personen en hebben dus een hotel zonder ontbijt

dus ja ik twijfel enorm, kan je zomaar ergens terecht met 8 personen smorgens

of is aanschuiven in je hotel makkelijker::))

begrijp ik het goed dat jij in barcelona woont, want je schrijft het is hier nu lekker weer!!

ik heb er zo een zin in

• Erik B.

Hoi Reiki,

Dat klopt, ik woon sinds ongeveer 3 jaar in deze mooie stad!

Met acht mensen is inderdaad wel een grote groep, maar ik denk dat dat geen probleem hoeft te zijn. Er zijn zoveel leuke barretjes en terrasjes, dat er altijd ergens wel een plekje moet zijn. In de wijk Barceloneta (deze wijk grenst aan het strand) zit de bar Foc en hier kan je geloof ik voor 7 of 8 euro heerlijke uitsmijters eten, echt een aanrader!

Dit is trouwens ook een leuke wijk om gewoon eens door heen te lopen.

Een andere tip is om de stad te verkennen door middel van een fiets of wandeltour. Ik heb afgelopen weekend vrienden op bezoek gehad en zij hebben meegefietst met het bedrijf Baja Bikes en waren hier heel enthousiast over. Je kan hun gewoon vinden via Google.

Als je nog meer wilt weten hierover, vraag maar raak!

Groet,

Erik

• reiki

Leuk om te horen Erik

Ik ga zeker even googlen op baja bikes,

ik heb ook een leuk boekje over barca gekocht dus dat moet goed komen

blijft het weer een beetje redelijk deze week? ook niet onbelangrijk:::))

en heb je misschien een tip voor lekkere tapas en uiteraard sangria!!

• Erik B.

Ja, het blijft zeker lekker weer deze week! Qua temperatuur is het nog niet heel warm, maar de zon schijnt wel echt volop.

Wat betreft leuke tapas restaurants, die zijn er duizenden! Een van mijn favorieten is Bilboa, daar kun je echt heerlijk eten. En daar hebben ze ook lekkere sangria. Een ander lekker drankje wat jullie ook echt moeten proberen is clara. Dit is bier met citroenfrisdrank gecombineerd. Heerlijk fris!

Mocht je nog meer vragen hebben, let me know!

Adios,

Erik

• reiki

Hoi Erik

Wellicht zijn we al vertrokken als je mailt?

we gaan woensdagmorgen vroeg de lucht in

bilboa klinkt lekker waar ligt dat, in welke wijk of buurt

thanks

• harmannus

hey guys! Je kunt echt overal voor weinig geld eten-dus ook ontbijten. Veel plezier. Wie weet komen we elkaar wel tegen in het roze circuit…..(ik woon in BCN nabij Sagrada Familia) dus als jullie een vraag hebben…welkom. harmannusnoordhuis@hotmail.com 650664461 groeten! Harmannus