Kamers voor stage of studie in Barcelona centrum

• Peter

Binnenkort gaat een vriend van me kamers verhuren midden in het centrum van Barcelona, locatie Portaferrisa / Plaza del Pi.

Het zijn 5 grote kamers en hebben allen een balkon aan de straatzijde en een 2-persoonsbed.

De kamers zijn bedoeld voor 1 persoon maar bezoek voor een aantal dagen is geen probleem.

Prijzen tussen 350 en 450 (afhankelijk van de grootte).

Keuken, huiskamer en de badkamer zijn gedeeld (2 toiletten) en er is een huisreglement om het netjes en rustig te houden.

Beschikbaar vanaf maart, reacties graag per mail - vermeld in je bericht je naam, je telefoonnummer, e-mail en de periode dat je het wil huren dan stuur ik ze door naar de (Catalaanse) eigenaar, Emilio, die overigens goed Engels spreekt.

Foto's en verdere info verwacht ik binnenkort te hebben en kan je die dan toesturen.

• Sebastian

Hallo Peter,

Een aantal mensen in mijn omgeving zijn opzoek naar een Kamer in Barcelona.

Ik mag geen telefoon nummers en adressen van de mensen hier op de site zetten ivm spam.

Zou je willen vragen of Emilio contact op wil nemen via dit adres bcn_travel@live.nl

Sebastian

• Irene

Beste Peter,

Voor onze studenten zijn we op zoek naar kamers in Barcelona. De studenten lopen stage en volgen Spaanse lessen. We regelen de stage, huisvestiging, gaan ze ophalen van het vliegveld, regelen een bijeenkomst, bezoeken ze minimaal 3 keer op stage en zijn bereikbaar in geval van nood.

Mijn email is irene@barcelonastudents.net.

Groeten,

Irene Verkist

• Bas Mutsaards

Hoi Peter,

Wat een super advertentie! Dit is precies waar ik naar op zoek ben. Ik wil voor de maand Juni (max uitloop tot half juli) naar Barcelona komen om spaanse taalcursus te volgen en vooral living the goodlife. Ik ben erg benieuwd naar de details en de foto's. Kan je me dat toesturen? Ik hoor het graag van je.

Groeten Bas Mutsaards

+31-624187037

info@beemdesign.nl

• Laura

Beste Peter,

Ik ben op zoek naar 2 kamers in Barcelona samen met een studiegenoot. Beide gaan wij stage lopen en zijn op zoek voor een periode van 20 mei tot 4 november.

Mijn telefoonnummer stuur ik liever in een privebericht. Is er in deze periode misschien nog iets beschikbaar?

Met vriendelijke groet,

Laura

• lisanne

Beste Peter,

Het klinkt heel goed!! Ik zoek een kamer vanaf augustus tot januari.. Ik hoor graag meer!!

lisanne,

• Laura

Heeel graag hoor/zie ik meer van deze kamers. Mijn stage zit hier op 7 minuten loopafstand vandaan!!

Mijn naam is Laura (20 jaar), rustig, netjes, verantwoordelijk

Graag hoor ik meer van u!!

Laura,

lisannelaurameijers@gmail.com

06.42421102

1 augustus tot eind januari

• Marieke

Ik kom op 4 may naar Barcelona zijn de kamers er nog? Waar is het precies? Kun je ook foto's sturen. Ik ga naar Barcelona voor een stage in THE Arts hotel, is dat in de buurt?

Ik hoor het wel.

Groetjes Marieke

• Marieke

Zijn er nog kamers te huur?

• Wanda Nunes

Hallo!

Ik werk 3 wkn in Barcelona en ben met spoed op zoek naar een app of kamer in de wijk Born. Vlakbij plaza de Pi.

Heeft jouw vriend nog iets vrij?

Belt hij me aub? 622775811

super bedankt! gr Wanda