Gratis parkeren BCN

• Anouk

Hoi allemaal,

Deze week krijg ik bezoek die met een auto komen.

Weten jullie waar ze deze kwijt kunnen voor een dag of 5?

Ik weet dat er gratis parkeergelegenheid is in de buurt van en op de Montjuich, maar of dat zo veilig is? Ik heb ook weleens mensen gestuurd naar Poble Nou…is dat nog steeds gratis parkeren?

Of heb jij miss een parking die je niet gebruikt en die wij mogen huren voor een tientje p/d?

Bedankt voor het meedenken!

Anouk

• Anouk

ik heb een optie, http://www.bsmsa.cat/mobilitat/index.php/aparcamientos-bsm/ventajas-y-descuentos/tarifas-especiales, maar als iemand de gouden tip heeft…dan hoor ik het graag ;-)

• Arjan

Zoals je al zelf al zei kun je op Montjuic gratis parkeren.

Ik parkeer mijn auto naast het MNAC museum, dat is een plek waar veel mensen voorbij komen en er hangen camera´s (ivm het museum).

Het is uiteraard geen bewaakte parkeerplaats maar bij mij is er nog nooit ingebroken, ik hoef niet je niet vertellen dat je daarvoor niks in de auto kan achterlaten…

Andere optie is de auto achterlaten in “zona universitaria” (eind groene lijn) dat is ook nog steeds gratis geloof ik.

Succes!

Arjan

• Femke

Hoi Anouk,

Bij mijn weten zijn er 2 opties:

- Op Monjuic

- Rond Hospital Sant Pau

Wij hebben een tijdje een auto gehad die we parkeerden op Monuic, maar hier zijn tot twee keer toe de ruiten van ingetikt. De auto's staan daar vrij verlaten, vandaar.

Groetjes,

Femke