Te koop

• Mabel at Barcelona

Ik ga verhuizen en ik verkoop:

- eettafel van hout met 2 stoelen (1.20 x 75), Ikea (niet meer te koop): 50 euro

- ligstoel (tumbona) wit: 30 euro, kleur beige

- 2 TV´s: een groot, ander klein, beide kleur en met afstandbediening, geen TDT of flatscreen, maar je kunt er prima TV mee kijken, prijs n.o.t.k.

- bijzettafel donkerbruin op wieltjes: 40x60 met 2 plankjes, ong 65 cm hoog: 15 euro

- verschillende keukenspullen oa pannen, prijs n.o.t.k.

- 2 hoezen voor grote kussens (65x65): blauw en oranje/rood, 2,50 euro per stuk

- ladenkastje met 3 laatjes 40x60, grenen (geen Ikea): 15 euro

- ronde balkontafel, kleur witgrijs, inklapbaar, super stevig, 30 euro (doosnee ong 67.5 cm)

- diverse planten en plantenbakken, van groot naar klein: van 50 cent tot 25 euro

- bureau 60x80 met ijzeren onderstel met ook 2 wieltjes, houten blad: 20 euro

- twee gordijnen (Ikea) gebroken wit, ieder 300cm lang, 145cm breed, redelijk dik, wel licht doorlatend, met rails etc: 40 euro

- kastje voor onder wastafel, van Ikea, type RÖNNSKÄR, kleur zwart: 15 euro

- CORRES bijzettafeltje, met wieltjes, ideaal voor TV of naast bed: 25 euro (niet meer te koop in IKEA)

- MALM nachtkastje, abedul: 20 euro (nieuw zijn ze 45 euro!)

- nog een hele rits boeken, NL en EN: tussen de 50 cent en 3 euro, plus 7 of 8 seizoenen DVD´s van Baantjer

Ik woon in Eixample, vlakbij metro Rocafort. Heb wel wat foto´s, maar beste is langskomen zodat je alles kunt zien/voelen/testen :)

Korting als je 2 dingen of meer koopt!

e_mabel AT yahoo.com

• Juanito

Je doet al je mooie balkonplanten weg ?? :S

• Mabel at Barcelona

Bijna allemaal, ik ga naar een huis zonder balkon…. :(

• Juanito

Ik denk dat ik er wel een aantal gezien heb, met hele mooie blommetjes.. q pena :S

• Mabel at Barcelona

En er komt bij, een bed/bank, de Lycksele Havet van Ikea. In super goede staat want heb de bank nooit als dusdanig gebruikt: het onderstel diende als bed, het matras is daarom ook niet verbogen doordat het als leuning is gebruikt; bovendien heb ik het matras amper als dusdanig gebruikt, er lag altijd een ander (2de) matras bovenop. Hoes van de bank is wit, ook amper gebruikt. Meer info vind je hier: http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/S19839975/#/S79840080 Vraagprijs is 175 euro.

• Mabel at Barcelona

De sofa-cama is verkocht.

Ik heb nog over:

(let op: heel aantal spullen in prijs verlaagd!)

- eettafel van hout (1.20 x 75), Ikea (niet meer te koop): 50 euro

- ligstoel (tumbona) wit: 25 euro, kleur beige

- 2 TV´s: een groot, ander klein, beide kleur en met afstandbediening, geen TDT of flatscreen, maar je kunt er prima TV mee kijken, prijs n.o.t.k.

- bijzettafel donkerbruin op wieltjes: 40x60 met 2 plankjes, ong 65 cm hoog: 15 euro

- verschillende keukenspullen oa pannen, prijs n.o.t.k.

- 2 hoezen voor grote kussens (65x65): blauw en oranje/rood, 2,50 euro per stuk

- ladenkastje met 3 laatjes 40x60, grenen (geen Ikea): 12,50 euro

- ronde balkontafel, kleur witgrijs, inklapbaar, super stevig, 25 euro (doosnee ong 67.5 cm)

- diverse planten en plantenbakken, van groot naar klein: van 50 cent tot 25 euro

- bureau 60x80 met ijzeren onderstel met ook 2 wieltjes, houten blad: 15 euro

- twee gordijnen (Ikea) gebroken wit, ieder 300cm lang, 145cm breed, redelijk dik, wel licht doorlatend, met rails etc: 35 euro

- kastje voor onder wastafel, van Ikea, type RÖNNSKÄR, kleur zwart: 15 euro

- nog een hele rits boeken, NL en EN: tussen de 50 cent en 3 euro, plus 7 of 8 seizoenen DVD´s van Baantjer

Mail me via e_mabel AT yahoo.com indien je geinteresseerd bent in 1 of meerdere spullen.

• Mabel at Barcelona

Nog maar een paar dingen te koop…. wie maakt me los? :)

Up to date lijst hieronder:

- eettafel van hout (1.20 x 75), Ikea (niet meer te koop): 45 euro

- ligstoel (tumbona) wit: 25 euro, kleur beige

- 5 pannen: 2 kookpannen emaille en 2 koekenpannen (een groot, een klein, beiden met anti aanbaklaag) en diepe wok cq hapjespan: samen voor maar 12,50 euro

- 1 hoes voor groot kussens (65x65): blauw: 2,50 euro

- ladenkastje met 3 laatjes 40x60, grenen (geen Ikea): 10 euro

- ronde balkontafel, kleur witgrijs, inklapbaar, super stevig, 20 euro (doosnee ong 68 cm)

- nog wat boeken, NL en EN: tussen de 50 cent en 3 euro, plus 7 of 8 seizoenen DVD´s van Baantjer