Bij het bedrijf waar ik werk (Dow Jones) is er een baan vrijgekomen voor een Systems Support Analyst. Engels is een must en Spaans is ook wel handig aangezien de voertaal van het bedrijf hier Spaans is (geen must). Een korte omschrijving:
This is an excellent opportunity for someone to develop their technical experience and career in a fast paced but rewarding environment. Analyses, troubleshoots, repairs and resolves any technical problems on supported equipment to the component level. Maintains records and histories of all repaired components and communicates with management and other corporate departments, as well as outside vendors, on problems encountered, and suggests possible improvements.
Het gaat om een full time baan (40 uur) in Barcelona (kantoor zit aan Diagonal, Poble Nou). Voor iemand die lange tijd in Barcelona wil blijven (en hier ook al is + alle papieren heeft!). Salaris is goed (25.000 euro/bruto), daarnaast heeft bij ons iedereen een privé verzekering en lunchgeld/tickets.
Stuur me een mail als je meer informatie wilt (geen CV´s!), dan stuur ik je alle informatie toe zodat je kunt solliciteren. e_mabel AT yahoo.com. Wacht niet te lang met reageren!
Succes!