Video recorder

• herna

Wie heeft er toevallig nog een video recorder te koop? Mijn recorder is stuk gegaan en ze zijn nergens meer te koop.

• Juanito

In “Els Encants” vind je er nog genoeg, bij 1 of 2 handelaren kun je ze ook uitproberen voor je ze meeneemt. (Metro rood, Les Glories)

Maandag, woensdag, donderdag en zaterdag van 9-17 uur

• herna

@Juanito,bedankt voor je reactie. Vroeger bezocht ik regelmatig Els Encants als ik in Barcelona was (woon in LLoret de Mar), ik ben nu invalide dus een rondje markt gaat helaas niet meer.

• Freerk

Beste Herna,

Lees net dat je niet zelfstandig naar de Els Encants markt kan of zou willen gaan. Nu wil ik je voorstellen dat òf ik met je samen ga of deze markt alleen bezoek om voor jou een videorecorder te zoeken.

Laat maar weten, het is geen moeite voor mij!

Groet met zon, Freerk

• Annebeth

Hoi Herna,

Ik heb er eentje voor je staan. Mail me anders maar even!

Groeten,

Annebeth

• herna

@Freerk en Annebeth,

Bedankt voor jullie reactie. Toevallig omdat ik aan iemand hier in het dorp vertelde dat mijn video kapot was bleek die persoon nog een video in de kast hebben staan die ik mee kon nemen.

Ik had graag nog een keer over Els Encants willen struinen Freerk, een aantal van mijn antieke meubels komen daar vandaan maar dat is helaas door mijn gezondheid niet meer mogelijk.

Ik heb de video nog niet dus Annebeth…nog niet weggooien!

Ik krijg hem deze week,ik laat je dan weten of de video inderdaad werkt,zoniet dan mail ik je wel.

Groetjes Herna