Kamer te huur vanaf 1 januari 2012

• Pieter

Hallo,

Vanaf 1 januari 2012 komt er in mijn flat een kamer vrij.

De kamer is ongeveer 18m² en heeft veel licht en een eigen klein balkon. De gedeelde flat is 120m² groot met veel licht en hoge plafonds. De woonkamer is ongeveer 40m², we hebben een grote eetkamer/keuken. De flat wordt gedeeld met 2 andere mensen die allebei werken. Ik ben op zoek naar iemand die verantwoordelijk, rustig, kalm en netjes is (geen Erasmus!)

De locatie van de flat is fantastich, in het centrum van Barcelona (Mercat Sant Antoni) en bus en metro op 50m. Er zijn veel supermarkten, fitness, bibliotheek, nachtwinkel,… in de buurt.

De prijs voor de kamer is 400 euro + onkosten (Electriciteit, water, internet/telefoon, cleaning lady die elke week komt)

Als je interesse hebt kan je me best contacteren via email: p8578 AT hotmail.com

Vriendelijke groeten,

Pieter

• Ferd Bazen

Hallo,

Mijn naam is Ferd Bazen, 27 jaar en ik ben op zoek naar een kamer in barcelona voor 2 weken, vanaf de 14 t/m de 31ste januari , ik moet vanwege mijn afstuderen eerder beginnen in barcelona en heb vanaf 1 februari wel woonruimte. Is het mogelijk om de kamer voor 2 weken te huren?

Met vriendelijke groet,

Ferd Bazen

• vivina

Wie kan mij z.s.m. helpen aan een ruime, rustige kamer (met medegebruik van badkamer, keuken etc.) of appartement in - of op loopafstand van - de wijk Gràcia. Mag gemeubileerd zijn, maar hoeft niet.

Weet je iets, dan zie ik je reactie graag tegemoet op e-mail: vivina.pols@gmail.com.

Met vriendelijke groet,

Vivina