Twee kamers aangeboden

• Mabel at Barcelona

Hallo,

Voor komend jaar heb ik in mijn huis twee kamers vrij voor stagiaires. In principe per 3 maart 2012, maar vanaf 3 februari 2012 kan eventueel ook; met een minimaal verblijf van 5 maanden en een maximaal verblijf van 9 maanden (tot 31 oktober 2012). Ik heb het liefste twee vrouwen/meisjes die elkaar kennen en in (ongeveer) dezelfde periode op stage gaan.

De twee kamers die ik verhuur zijn beiden netjes & schoon en volledig gemeubileerd: voorzien van een comfortabel tweepersoonsbed, al het denkbare beddengoed, handdoeken, een tafel met 1 of 2 stoelen en de nodige kastruimte/kasten/kastjes. Eén kamer is ruim en exterior, de andere kamer is kleiner en interior. In het huis delen we een nette badkamer en een volledig ingerichte keuken. Verder zit er aan de grote kamer een zonnig en ruim balkon vast met superuitzicht. WIFI 20MB en wasmachine zijn aanwezig. De huur is respectievelijk 450 en 325 euro per maand.

Mijn appartement bevindt zich op de 7de verdieping van een gebouw met 8 verdiepingen. Lift is aanwezig. De buurt heet Eixample, dat is super centraal gelegen: net achter Plaza Cataluyna en nog voor Plaza Espanya. De dichtbijzijnde metrohalte, is op 1 minuut lopen: dat is metrohalte Rocafort. Mijn huis is netjes en georganiseerd, het is geen typisch studentenhuis met oude muk en/of een uitgewoond party palace. Er wordt in huis niet gerookt en er zijn nu geen huisdieren (meer) aanwezig. (Slaap)gasten zijn welkom, maar altijd in overleg.

De kamers zijn in principe bedoeld voor stagiaires, maar master-studenten of mensen die tijdelijk in Barcelona gaan werken, wil ik in overweging nemen. Erasmus-studenten (sorry) zijn niet welkom. Ik ben goed bekend in Barcelona en vind het leuk om mensen op weg te helpen. Ik speel echter niet graag “moedertje” of “schooljuf”; vandaar dat ik graag mensen in huis heb, die niet alleen netjes en schoon zijn, maar ook zelfstandig. Wie ik ben, kun je zien op mijn blog: ik ben 30+, maar voel me jong, heb geen kinderen (ga nog regelmatig uit ;) en werk full time thuis voor een groot Amerikaans mediabedrijf.

Hebben jullie interesse? Stuur me dan een mail met wat achtergrondinformatie over jullie (leeftijd, geslacht, wat je studeert en waar je gaat stagelopen etc etc + telefoonnumer dat ik je even kan bellen) en de data dat jullie woonruimte in Barcelona nodig hebben. Mail me aub via e_mabel AT yahoo.com

Tot ziens in Barcelona?!

• Simon

Kunnen de kamers ook half februari gehuurd worden?

• Mabel at Barcelona

Hoi Simon,

Ja, dat kan! De ingangsdatum mag elke willekeurige dag tussen 3 feb en 3 maart 2012 zijn.