Nederlandse producten te koop in Barcelona?

  • Debby Grooteman

    Hoi allemaal,

    Ook ik weet wat producten.

    - Pannekoekenmix van Koopmans en stroop voor de pannekoeken bij de Chinees in Tallers, vanaf Plaza Universitat loop je Tallers in, daar zit op het pleintje een Chinees.

    - In Carrer de Bergara zit een Chinese supermarkt waar ze onder andere drop hebben. Volgens mij hebben ze er nog meer Nederlandse producten, maar heb niet heel goed verder rond gekeken.

    Ik ga zeker ook even de andere winkels proberen.

    Groetjes van Debby

  • Mabel at Barcelona

    En niet onbelangrijk, bij de Lidl kun je kwark vinden. Handig voor als je af en toe eens kwarktaart maakt ;)

    PS Herman, als je de lijst af hebt, wil je mij dan een kopie sturen voor mijn blog? Dank!

  • Harmannus

    Hallo Debby,

    Bedankt voor je bijdrage. zie of hoor je wat…..schroom niet!

    Wie weet kunnen we een keertje een bakkie doen…met speculaas of zo…haha

    groeten! Harmannus

  • Harmannus

    Hallo Mabel,

    Dank voor je reactie. Ga ik zeker verwerken in mijn boodschappenlijstje. Ik stuur het je zeker toe. Ben je in de buurt..schroom dan niet me te bellen voor een bakkie..met een speculaasje erbij??? haha

    groeten, Harmannus

  • marcel

    als je echt de nederlandse producten heel erg mist kun je appie hein bellen, google de website even en je kunt ook on line bestellen of ga naar de winkel in blanes , succes

  • Harmannus

    Hey!

    Bedankt voor je bijdrage. Dit komt zeker op het lijstje te staan welke ik ga maken. Als je eens zin om een bakkie te komen doen…welkom!

    groeten! Harmannus

  • Harmannus

    Ontbijtkoek. (euroshopper) Bij een supermarktje in Calle de Bergara. v.a. Pl.Cataluynya-rechts van FNAC.

  • ml

    supermarkt in bergara verkoopt ook stroopwafels, lange vingers..

    de lidl heeft roomboterbabbelaars (?) een soort werthers echte.. heten daar oma´s beste en hutenkase

  • Harmannus

    Hey! Wat leuk dat je hebt gereageerd! Dank je wel! Groeten! Harmannus

  • mb

    GEEN bitterballen, frikandellen, kroketten etc verkrijgbaar in Floridablanca. Hebben er zelfs nog nooit van gehoord….