Wegens mijn werk in Nederland heb ik besloten mijn huis in Casteldefells weg te doen.
Sinds ik al een huis in Nederland heb met inboedel wil ik mijn spaanse inboedel verkopen.
Een wasmachine voor 60,00 euro, koelvries combi 50,00. Slaapbank 2 persoons Japans model 3 jaar oud met 2 hoezen, beige en zwart 250 Euro. 2 ikea kasten model EXPEDIT licht bruin. 46 inch lcd tv met muurbeugel 400 Euro. Miele stofzuiger. Een loungebank (een kant hoekleuning 150 Euro. hoogslaper. Afwasmachine 150Euro. 4 tot 8 persoons eettafel Ikea zwart met 4 stoelen 100 Euro. Klein bureau wit. smalle hoge keukenkast 60x40x200. Nintendo WE 100 Euro.
Zondag 23-10-11 kom ik naar Barcelona, Sinds ik er maar een paar dagen ben gelieve zsm te reageren, ik kan zodra ik in barcelona ben natuurlijk even een foto appen of mailen.
Ik kom met een Busje dus mocht er transport nodig zijn kan ik dat regelen in overleg,afhankelijk van de afstand.
Je bent altijd welkom even te komen kijken.
Ik ben bereikbaar onder tel nr 0624361082 na 1800 uur zaterdag de 22e ivm mijn werk. Mailen kan natuurlijk ook. aicovdhorst@hotmail.com
Groetjes, Aico