autohhuur.....aanraden of niet?

• remy

Hallo beste mensen,

Ik ga in december mijn 50 ste verjaardag vieren in barcelona, nou wil ik een auto nemen omdat erg goedkoop is voor 6 dagen ( maar 75 euro)

Ik slaap in H10 marina in barcelona…

Mijn vraga is: is het een beetje te rijden in Barcelona omdat ik daar geen ervaring mee heb daar.

Is parkeren enzo makkelijk of duur etc etc.

Alle info is welkom

Dank…

• Mart

Voor een bezoek aan Barcelona is een auto nutteloos. Het verkeer is druk, parkeergelegenheid beperkt en duur. Als toerist zul je voornamelijk in het centrum of bij bezienswaardigheden zijn en daar heb je met een auto niets te zoeken. Het openbaar vervoer is perfect geregeld, een stuk relaxter en goedkoop.

• Ingeborg

Hoi Remy,

Van harte met je 50e verjaardag!

75 euro is inderdaad niet duur, maar daarbij moet je nog benzine betalen en parkeergeld hier en daar. Verder is het net als Mart zegt niet erg zinvol. Zelfs op de fiets haal je de auto's nog in en heb je kans op schade op de auto in de stad.

Het openbaar vervoer is super geregeld en Barcelona is een erg compacte stad. Ik raad het je dus zeker af.

Voor meer info over Barcelona of vragen kun je even kijken op mijn informatieve website: http://barcelonainfo.nl

Groetjes,

Ingeborg

• Sander

Hoi Remy,

Waar kan je zo goedkoop een auto huren?

• remy

hoi mensen bedankt voor de reactie…ga het ook niet doen denk ik…sander de auto kan je huren bij alle autobedrijven in barceona even ggoglen goedkoop autohuren barcelona…ik kwam uit op 11 euro per dag een opel corsa..vind ik niet veel eerlijk gezegd.

groet