Philips wake up light gezocht

• n.stikker

Ik ben op zoek naar zo'n Philips wake up light (wekker die je wekt met langzaam sterker wordend licht). Het liefste dat model waar je een usb in kan steken (model HF3485/01), maar eigenlijk is alleen FM een minimum eis). Weet iemand waar je zo'n ding kan krijgen (of nog beter, iemand die hem heeft staan en er wel vanaf wil)? Als je in Nederland op dat ding googled krijg je tig webshops voor je neus, maar hier lijkt het me niet te lukken. Alleen de Philips online winkel en Amazon.es kwam ik tegen, maar die zijn vrij prijzig, dus ik zou graag wat meer keus hebben. Ook een gewone winkel die ze verkoopt heb ik nog niet gevonden.

Trouwens, ik houd me sowieso aanbevolen voor het adres van een online winkel als Wehkamp of iets dergelijks in Spanje.

Alvast bedankt voor de hulp.

• Eduard

Ik weet dat je het kunt kopen bij een lampenzaak

op Placa Urouinaona, deze zaak zit op een hoek, weet niet hoe die heet.

• Freerk

Abelux, dat is de naam van de lampenwinkel op Urquinaona

www.abelux.es

• Joris

Hier zijn ze in alle soorten en maten

http://www.dhgate.com/wholesale/wake+up+light.html

(:P)

• n.stikker

Bedankt voor de tips. Ik ben vandaag naar abelux afgereisd maar daar zei de dame achter de balie dat ze hem niet hadden. Wel een erg leuke lampenzaak overigens! En voor mijn gevoel niet zo duur als ik gewend ben uit NL.

dhgate.com heeft inderdaad veel keus op dit gebied, maar ik wilde toch wel het liefst een Flips, want als de lamp kapot is moet je die natuurlijk nog wel gewoon kunnen vinden (en zoeken naar al te rare zaken is mij tot op heden in Spanje slecht bevallen).

Dus heb ik hem na veel prijsvergelijken maar gekocht bij Amazon. Voor 3 euri verzendkosten hoef je het nou ook niet te laten en de internetwinkels in NL zijn eigenlijk weinig goedkoper dan Amazon.es.

Kortom, nogmaals bedankt voor de hulp en morgen gezond weer op…