Met de kerst naar Barcelona

• Nati

Wij willen met de kerstdagen naar Barcelona gaan, alleen ben ik benieuwd of iemand mij kan vertellen wat er evt geopend is rondom de 1e en 2 e kerstdag?

Zijn de restaurants geopend op 1e & 2e kerstdag?

Zijn de winkels geopend?

Kortom alle info is welkom rondom de kerstdagen qua bezienswaardigheden etc.

Ben er al wel achter dat de rondleiding bij Camp Nou geopend is op de 2e kerstdag.

Evt. leuke tips altijd welkom

Alvast bedankt

• Ingeborg

Hoi Nati,

Eigenlijk is het net als bij ons in NL. De winkels zijn 1e kerstdag gesloten en een aantal gaan “2e kerstdag” open.

Net als alle bezienswaardigheden zoals idd Camp Nou, Casa Mila e.d. zijn 2e kerstdag weer open.

Restaurants hebben veelal een speciaal menu met de feestdagen en de echte toppers zijn zeker geopend.

Wil je meer info dan kun je me altijd mailen. Neem even een kijkje op http://barcelonainfo.nl

De stad is ook prachtig verlicht: http://www.barcelonainfo.nl/2010/kerstverlichting-in-barcelona/

Groetjes uit Barcelona,

Ingeborg

www.barcelonainfo.nl

• Nicole

Hoi Nati,

Houd je er wel rekening mee dat veel restaurants volgeboekt zijn met kerst?

Groetjes,

Nicole

• herna

@Ingeborg,3 x barcelonainfo is dat niet een beetje overdreven?

• Ingeborg

Hey Herna,

Hij staat er 3x omdat ik hem zo mooi vind. Kijk nog maar eens ;)

• arthur

Hoiiii.Niet doen, er is geen reet aan met de kerst daar, t is guur en kil

mega duur,kortom niet doen, ga liever in oktober of november.

Bisca Voll Damm

• Harmannus

Hallo,

Ik woon in BCN en vind het heerlijk hier. Behalve met de Kerst en Oud&Nieuw. Ik ga in iedergeval hier niet blijven. Ik ben het met Arthur helemaal eens. Uitgesproken saai en duur.

Zelfs met O&N is er geen vuurwerk!!!! Kerst wordt in de huizen gevierd in familieverband of in de kerken. Dat is het. Verlichting is wel aardig maar niet spectucalair. Pasen is hier het belangrijkste feest. Kijk bij feesten op de pages die gaan over BCN. Veel leuker! Kan je info sturen vanaf mijn email. harmannusnoordhuis@hotmail.com adios!

• Harriët Smit

Hier is meer informatie over de kerst in Barcelona

• Cas & Irene Pijpers

Kerst & Oud en Nieuw in Barcelona?

Met max. 8 personen in 5 hutten met badkamer, salon, grote kombuis en 2 zonnedekken op een gezellig jacht in een mooie jachthaven??

Je huurt dan het gehele jacht, gelegen in Port Forum, 10 (metro) min. van het centrum.

Misschien een idee?

Kijk eens bij Huur een appartement-jacht in Barcelona