Skeelers en fiets te koop

• Nicole

Ik heb te koop:

Een stel skeelers, 5 keer gebruikt. Vraagprijs €40. Je krijgt de polsbescherming er gratis bij. Maat 39.5.

Een fiets met 3 sloten. Vraagprijs €45,-. De fiets is zo´n drie jaar oud. De sloten zijn vorig jaar gekocht.

Ik heb ook een lading aan Spaanse boeken. Nora Roberts, James Patterson, Maggy Higgins Clark, Chicklit etc. Ik wil er graag van af. Het zijn voornamelijk pockets. Tevens ook nog wat Nederlands en Engels. Vraagprijs €3.- per boek. Als je een grote hoeveelheid meeneemt dan kunnen we tot een speciale prijs komen. Mocht je iemand weten die tweedehands boeken koopt of je hebt zelf interesse, dan hoor ik het graag. Hieronder vind je een onvolledige lijst van de boeken.

Meg Abot –> El chico de al lado, Ellos tienen corazon, Cuando tropecé contigo

Jane Green–> Mi vida con el hijo de Linda ,

Zoë Heller–> Diario de un escandolo

Mary Higgins Clark–> El sindrom de Anastacio y otros relatos, Por siempre mía, La cuna caerá, Le gusta la música le gusta bailar, Acuérdate de mi, No puedo olvidar tu rostro, Dos niñas vestidas de azul, La misma canción, En defensa própia, Testigo de la sombra, Palida como la luna.

Marian Keys–> Hay alguien ahi fuera, Claire se queda sola, Por los pelos, Lucy Sullivan se casa, Sushi para principantes

Danielle Steel –> Deseos concedidos, El beso

Pierre Frei –> Berlin 1945

Stephen King–> Cell

Patricia Cornwell, Predator, El cuerpo del delito

Carmen Laforet–> Nada

Leslie Schur–> Paseadora de perros

Sophie Kinsella–> Loca por las compras, Loca por las compras en Manhattan, Loca por las compras tiene una hermana

Monserrat Rico Gongora –> La abadía profunada

Elisabeth Young –> Tu te los has buscado

Mario Vargas Llosa–> La guerra del fin del mundo

Cristina Skye–> Paraiso imperfecto

Rachel Gibson–> Jane juega y gana

Emily Giffin –> ¿Me lo prestas?

Julia Llewelly –> ¿Qué harias en mi lugar?

Antonio Salas–> Diario de un skin

Olivia Goldsmith–> Chico malo busca chica

Camila Läckberg: La princesa de Hielo, Los gritos del pasado, Las hijas del frio.Crimen en directo

John Grisham: La granja, Cámara de Gas, Het laatste Jurylid (en holandés), El socio, La Hermandad, El testamento,

Danielle Steel: Solteros tóxicos., Bitterzoet

Gerard Reve: De ondergang van de familie Boslowits

Tiny Mulder: Gevaarlijk ijs

Frank Mc Court: Las cenizas de Angela

Charlaine Harris: Muerto hasta el anochecer

Agatha Christie: La muerte de Lord Edgware, Asesinato en el Orient Express, Diez Negritos, Misterio en el Caribe, Asesinato en mesopotamia, Se anuncia un asesinato, Ochos casos de Poirot, El misterioso caso de Styles, Muerte en el Nilo, Cianuro espumoso, Némisis, El asesinato de Roger Ackroyd, El misterio de Sans Souci, El caso de los anónimos (todos tapa dura Edición Molina).

Tatiana de Rosnay: La llave de Sarah

Carole matthews: Me vuelves loca

Nora Roberts: Admiración, Verdades y Mentiras, en nog een aantal

Groetjes

Nicole (600098205)

• PI

Hi nicole!

heb je fotos van je fiets?

thanks!

pigonzalvo@gmail.com

• Nicole

Hoi Pi,

Ik heb op dit moment geen foto´s. Ik zal even kijken of ik ze voor je kan maken. De lak/verf van de fiets is beschadigd. Maar verder doet hij het nog perfect.

De prijs die ik er voor vraag is eigenlijk vooral om de sloten. Het zijn twee motorsloten (vorig jaar gekocht) die erbij zitten en een flexible slot waar het zadel mee vast zit.

Groetjes,

Nicole

• Nicole

Nicole Schreef:

——————————————————-

> Ik heb te koop:

>

> Een stel skeelers, 5 keer gebruikt. Vraagprijs

> €40. Je krijgt de polsbescherming er gratis bij.

> Maat 40.5

> Groetjes

>

> Nicole (600098205)

• Nicole

De fiets is verkocht.

• Nicole

foto