oppas?

• Pi

Hallo allen!

Wij zoeken hulp in huis - oppas voor een babietje van 5 maanden, 5 uur per dag, vanaf oktober!

heeft iemand goede tips??????

Thanks!

Pi

• Juliette

Hai Pi,

Mijn naam is Juliet Paternotte, 25 jaar.

Ik zal vanaf 1 september minimaal een jaar in Barcelona komen wonen om mijn studie psychologie af te ronden.

In Nederland heb ik altijd veel op kinderen gepast en het lijkt mij heel leuk om dit in Barcelona ook te doen.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes, Juliette

• Margarita

Hallo Pi,

moet het perse een nederlandse zijn

groet

• J

Hi juliette,

Ik zoek een ervaren en lieve oppas voor mijn zoontje van anderhalf van 9 september tot 2 oktober. Het gaat waarschijnlijk om 3 dagdelen per week en 1 avond. Ik zag aan de reactie die je hebt gepost dat jij misschien zou kunnen?

Ik hoor erg graag,

Vriendelijke groet

J

Ps: excuus dat ik van deze post gebruik maak maar het lijkt niet met elkaar te conflicteren omdat het om 2 verschillende maanden gaat

• Juliette

Beste J,

Het lijkt mij erg leuk om op jouw zoontje te komen passen! Ik zou dan inderdaad ook nog beschikbaar zijn om daarna op de baby van Pi te passen als zij nog opzoek is naar een oppas. Ik kom 1 september laat aan, maar ben de rest van de week gewoon vrij. Ik zal dan meteen een nieuw Spaans nummer nemen en kan die tegen die tijd naar je mailen zodat we meer kunnen bespreken? Mijn mail is julietpaternotte@hotmail.com

Vriendelijke groet,

Juliette

• pi

Hi Margarita!

Hoeft niet perse nederlands te zijn! als je een goed iemand weet, laat graag weten!

pigonzalvo@gmail.com

thanks!

• carolien

Hallo Juliette,

Ik ben op zoek naar een oppas voor 2-3 dagen in de week. Wij wonen in Horta, Barcelona.

Mijn kinderen zijn 10 en 8, een meisje en een jongetje.

Ben je nog op zoek naar een oppasadres? Of ken je misschien iemand die geinteresseerd is?

Hoeft niet per se Nederlands te zijn.

Ik hoor heel graag van je!