kaartjes

• marcel

wij willen in januari een lang weekend naar Barcelona vanwege ons 12,5 jarige huwelijk.

Graag willen wij dan naar een wedstrijd van Barcelona met onze 2 kinderen.

Is het handig om de kaarten al in Nederland te bestellen, of kan je bij het stadion op de

dag van de wedstrijd nog voldoende kaarten kopen?En waar kan je het zitten in het stadion?

Via welke website zou ik dan de kaarten het beste kunnen bestellen?

En we zijn ook op zoek naar een leuk hotelletje in de buurt van het stadion.

Alle suggesties zijn welkom.

• Jan

Gewoon bij het stadion kopen… Veel goedkopen…

• Ingeborg

Je kunt heel gemakkelijk kaarten kopen op www.fcbarcelona.cat Uiterlijk 2 weken voor de wedstrijd is wordt dan bekend gemaakt of het op zaterdag of zondag zal zijn.Op de site kun je ook je plaats kiezen met een overzichtelijke kaart.

Het openbaar vervoer is top in BCN en is het niet noodzakelijk om heel dicht bij het stadion te gaan zitten waar verder weinig interessants in de buurt is.

Met de metro ben je zo bij het stadion vanaf verschillende wijken in de stad.

Voor meer info kun je kijken op http://barcelonainfo.nl of mailen naar ingeborg@barcelonainfo.nl

Groetjes!

• Joep

Marcel, wellicht handig om een appartement te nemen in bv Born. Leuk gedeelte van de stad in het oude centrum. Wij hebben goede ervaringen met www.waytostay.com / barcelona, het appartement santa maria del mar (nr. 1965) is een aanrader. Verder gaan vanaf 14/9 voor het “general public” de kaarten voor het komende seizoen in de verkoop op de fc barcelona site. Je kunt thuis dus een wedstrijd uitzoeken, plaats in het stadion uitkiezen, betalen en direct uitprinten. Tip, neem kaarten bij de “goal zuid” vakken 114 tm 128 je zit dan namelijk vrijwel altijd droog en je bent snel het stadion weer uit om richting metro of taxi's te gaan.

• Anneloes

Naar wat ik begreep is gisteren de verkoop voor het “general public” begonnen. Ik wil op zondag 25 september met 2 vrienden naar de wedstrijd Barca vs Atletico Madrid. Dus ik heb gisteren op de wedstrijd gekeken voor kaarten maar snap niet zo goed hoe het systeem werkt. Als je op het vak klikt waar je in interesse hebt zijn er vaak maar een aantal “localides” vrij en die zijn dan ook nog eens compleet verspreid op het vak. Wat ik uit de website begrijp zijn alle andere plaatsen gereserveerd voor seizoenskaarthouders. Is het zo dat als ik langer wacht met kaarten kopen dat er meer plaatsen vrijkomen en dat er dan een mogelijkheid is dat ik wel drie plaatsen naast elkaar kan krijgen? Iemand hier ervaring mee?

Gracias!

• Joep

Je kunt het beste nu je kaarten kopen, drie naast elkaar zal, is mijn ervaring, niet lukken denk ik. Wij gaan in maart met 10 p en zitten over 3 vakken bij elkaar in de buurt. Je kunt het risico nemen om vlak voor de wedstrijd “zwarte” kaartjes te kopen. Meestal kom je dan hoog in het stadion. Mijn advies, tracht drie kaarten te krijgen in de vakken vanaf 121 tm 125, dan zit je in ieder geval bij regen ook droog.

• Rico

Ik heb voor elke wedstrijd de beschikking over 13 seizoenskaarten in hetzelfde vak,

goedkoper dan de officiele kaartjes.

Bij evt interesse mail me.

Gr, Rico

• chris

Rico,

Wat is je emailadres?

• Rico

Hi Chris,

Ja, sorry vergeten, ricomortier@hotmail.com