parkeren

• Rik van Trigt

wij zoeken een parkeerplaats voor de periode 3 tot 7 augustus in de omgeving van de sagrada. iemand een tip?

alvast bedank Rik

• FR Barcelona

Normaal gesproken worden in augustus veel parkeerzones vrijgegeven. Sommige toeristische zones (bijv. rond Pg. de Gracia blijft betaald parkeren). Ik weet niet of dat rond de Sagrada Familia ook zo is maar in ieder geval vlak daarbij (bijvoorbeeld Monumental - Gran Via) wel. Doordat augustus de traditionele vakantiemaand is is er dan genoeg plek om te parkeren in de stad. Als je niet op straat wilt parkeren met Nederlands kenteken dan zou je kunnen kijken bij BSM (parkeergarages van de stad, korting met bijvoorbeeld de bustour) of een deal maken met een geprivatiseerd parkeerbedrijf (zijn er talrijke in die omgeving).

Succes en veel plezier!

• Harmannus

Parking Manhathan, Arago 425 is zeer vlakbij Sagrada Familia. Parkeren is duur hier in BCN. Wie weet kun je een deal maken. Succes! Harmannus

• Harmannus

ik vergeet te vertellen dat het een van de weinige Parkings is met 24 uurs service….Als ik gasten heb parkeren ze daar altijd. Vragen? harmannusnoordhuis@hotmail.com Succes!

• anouk

Groene vlakken/zones zijn vrij voor iedereen in augustus!!