Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft. Edoch….alles natuurlijk in het Spaans. De taal heb ik nog niet onder de knie. Kun jij mijn laptop omzetten in het Nederlands? Ik heb windows 7. HP.
Bedankt voor het lezen. groeten! Har
dat klopt niet, voor win.7 zijn taalpaketten beschikbaar. Voor win.7 premium vind je meer info hier: http://me.dylian.eu/handleidingen/in-windows-7-home-premium-van-taal-wisselen
en voor win. 7 ultimate & enterprise vind je meer informatie hier: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/features/language-packs
groeten,
gio
Hallo Gio,
Waar ik al bang voor was……ik heb de eerste 2 stappen gedaan…dubbelklik op de vialasator….Het werkt niet. Krijg een mededeling da er een error is en de vraag of ik wel de laatste versie van windows 7 heb….Laptop is net aangeschaft……Ik hoop dat je me kunt helpen. Ik hoor graag van je. Via hier of via mijn tel of email. Bedankt alvast!
harmannusnoordhuis@hotmail.com
93 245 1191 en 65066 4461
www.casadelnorte.nl (staat mijn adres etc. in)
Groeten, Harmannus
Sorry Harmannus,
Ik heb het veel te druk met mijn huidige werk om voor dit soort dingen langs te komen, zelfs al staat er wat tegenover wat overigens erg aardig is om aan te bieden. Maar ongetwijfeld is er een pc troubleshooter te vinden de je er persoonlijk mee kan helpen.
ps. voor de laatste versie van windows zou ik zoiezo even de windows update draaien. Dat moet je altijd even doen, ook als je hem net gekocht hebt.
groeten en succes!
gio.
Harmannus, dit staat bij het commentaar. Al geprobeerd?
Voor mensen die problemen hebben: not working latest version. Dit is simpel op te lossen. Ipv dubbelklikken op vistalizator, klik je vistalizator aan, doe met je rechtermuisklikken, ga naar eigenschappen. Dan zie je compabiliteit staan, vink het bovenste vakje aan en selectereer windows 7 in dat lijstje, druk op apply of uitvoeren en klik dan dubbel op vistalizator, je zult zien, dan doet ie het.
Groet, Bianca.
Oeps..was zo blij totdat….ik het taalprogramma kon downloaden en kreeg op mijn scherm dat ik 64bits heb en niet de vereiste 32bits waarvoor het pakket geschikt is….
In iedergeval dank voor je hulp. Ik waardeer het. Groeten, Harmannus
Kom eens een wijntje drinken. Als je een partner hebt en zij/hij wil mee….welkom. 93 245 1191 en 65066 4461
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?