Schoonmaakster

• femke

Buenas!

Ben op zoek naar een betrouwbare schoonmaakster voor 1 keer in de 2 weken, 3 uurtjes schoonmaken en strijken.

Ik betaal 10 euro per uur. Heeft er iemand ervaring met een goede schoonmaakster die er nog wat uurtje bij zoekt?

Groetjes!

• Harmannus

Hallo Femke,

Graag reageer ik op je oproep. Je bent op zoek naar een schoonmaakster…maar hoe ik het wend of keer…ik ben en blijf een man…Desalnietemin reageer ik omdat het me wel wat lijkt. Ik heb naast mijn werk in het verleden als begeleider in de psychiatri ook bij mensen schoongemaakt als extra bijverdienste. Deze waren altijd tevreden over mijn prestaties. Wat ik over mezelf kan vertellen is dat ik absoluut betrouwbaar en discreet ben. Ik woon sinds eind augustus in Barcelona nadat ik eerder ben gestopt met werken in Nld. Het bevalt me goed. Ik ben een kleinschalig B&B begonnen. Het begint aardig te lopen en de mensen zijn erg tevreden. Als je www. en dan casdelnorte.nl kun je zien waar ik het over heb. Ik mag hier geen reclame maken vandaar dat ik het je op deze manier schrijf. Als je er over denkt contact met me op te nemen kan dat op verschillende manieren. 10 euro is ok als daarbij mijn eventuele reiskosten bij worden geteld. Ik ben benieuwd.

mijn email: harmannusnoordhuis@hotmail.com en/of telefoon: 93 245 1191 of mobiel: 65066 4461. Hoor graag van je. Groeten! Harmannus

• grietje

dag femke,

ik heb net een paar maanden achter de rug te kuisen vr een vrouw van 87jaar en te strijken vr iemand anders..ik respecteer jou manier van strijken, jou manier van kuisen en heb veel geduld en respect..ook omdat ik het snap dat je je huis precies wil hoe jij het wil..mocht je geinteresseerd zijn, mail me dan maar

groetjes,

grietje

• Connie

Hallo Femke,

Mijn schoonmaakster is op zoek naar een paar extra adressen om haar week vol te krijgen. Schrijf me even een privé mailtje en dan stuur ik je haar gegevens.

Ik ben heel tevreden met haar overigens.

Groetjes,

Connie

• femke

Hoi Connie,

Zou je me je emailadres kunnen sturen?

Mijn email is bloggend@gmail.com