Barcelona Ontdekken

• OHannemarie

Hola !

Ik krijg vaak de vraag over restaurantjes in Barcelona..

Waar kan ik nu goede tapas vinden? Welke restaurant beveel je aan voor een lekkere paella?

Zijn er ook vegetarische restaurants?

En inderdaad, het aanbod is zo enorm groot dat je niet weet waar je het moet zoeken.

Ook zijn de toeristische “hot-spots” vaak erg duur…

Daarom hebben wij artikelen geschreven over onze aanraders.

Ieder restaurantje is uitgeprobeerd door een van onze collega´s..

Bekijk hier onze Paella top 6 en onze aanbevelingen betreffende vegetarische restaurants.

Heeft er nog iemand meer tips voor leuke, lekkere restaurantjes in Barcelona?

OHannemarie

(Oh-Barcelona)

• herna

Leuke lijstjes maar ik vraag me af of er wel iemand nr. 1 van de paella top 6 dit restaurant heeft bezocht. Info klopt helemaal niet.

• Freerk

In navolging op Herna.

Op je blog schrijf je over 7 Portes:

“Voor maar €12 zit je hier gebakken. Wacht niet langer en ontdek dit klein restaurantje, dat dateert uit 1836.”

Als je weet dat de gemiddelde prijs hier € 50,- p.p. is en ze alles bij elkaar meer dan 400 zitplaatsen hebben, zou ik dat stukje tekst toch nog

even aan een nadere studie onderwerpen.

Groet met zon, Freerk

• Henk

en de metro klopt ook niet…

• OHannemarie

Hola,

Mijn excuses voor de vele fouten die gemaakt zijn bij het restaurant 7 Portes in het artikel over de Top 6 Paella Restaurants.

Er is duidelijk iets mis gegaan bij het schrijven van dit artikel..

Bij deze bedank ik jullie voor de informatie en wil ik graag melden dat wij het hebben aangepast.

Terugkomend op mijn vraag,

Hebben jullie nog tips voor restaurants in de prachtige Catalaanse Hoofdstad?

Saludos,

OHannemarie

(Oh-Barcelona)

• Evert-Jan

wat een goedkope manier om aan je informatie te komen, OHannemarie. Je bent helemaal geen Barcelona-kenner als je zelf de weg niet kent en er zoveel fouten in je stukken zijn. Waarom ga je niet lekker iets anders doen?

• Mabel at Barcelona

@Evert-Jan: Oh Oh Annemarie loopt stage en moet elke week minimaal x aantal postings op forums plaatsen van haar stagebedrijf… Kan dat arme meisje ook niets aan doen ;)

• herna

@EJ leuk om je op de Barcelona pagina te zien.

@Mabel,dat wil niet zeggen dat je de postings niet kan checken.

• Mabel at Barcelona

Ik was heeeel sarcastisch Herna!

• Jan

@mabel

en lelijk