rode hop-on hop-off bus met korting? Zo ja, waar?

• toetje

Hoi,

We willen van de zomer met 3v en 2k de rode bus nemen voor 2 dagen, omdat hier ook een audiotour in het Nederlands is.

Van de andere busondernemer die hop-on, hop-off aanbiedt zie ik steeds online 10 % korting, maar voor de rode bus niet.

Of kun je in de stad zelf met korting kopen;kost zonder 30 euro volwassene en 18 euro kinderen pp voor twee dagen, dus dat loopt aardig in de papiern.

Wie wijst mij de juiste weg hier? Alvast bedankt.

• OHannemarie

Hola!

Een hop on hop off bus is een ideale manier om de stad te leren kennen, én al helemaal als je kinderen bij je hebt.

Ik heb hier een artikel over 2 bus organisaties die deze hop on hop off tours aanbieden.

Ben je van plan 1 of 2 dagen deze tour te doen?

Want bij 1 dag zijn de prijzen €23 voor volwassenen, en voor kinderen €14

De prijzen die jij noemde zijn voor 2 dagen als ik het goed begrijp. (bij deze tweebus organisaties in ieder geval)

In het artikel vind je alles over de tour, maar ook telefoonnummers en een website. Wellicht kun je daar meer informatie op vinden en anders raad ik aan even een telefoontje te plegen. Dan heb je de informatie uit de eerste hand.

Ik wens jullie een mooie tijd toe in Barcelona in de zomer en als er nog vragen zijn dan stel ze gerust!

OHannemarie

(Oh-Barcelona)

• toetjero

Ben dezelfde als toetje(:P) maar kon anders niet inloggen.

Bedankt. via doorklikken kwam ik op

http://store.barcelonacitytour.com/shop/en

en zo krijg je toch korting. scheelt best wat voor vijf kaartjes voor twee dagen.