Appartement gezocht voor twee weken L'Eixample

• Daniëlle1979

Ola,

Ik zou eind juli/begin augustus graag twee weken naar Barcelona gaan voor het volgen van een Spaanse cursus; de school waar dit plaatsvindt ligt in de wijk L'Eixample.

Ik ben dus op zoek naar woonruimte/gastgezin/gastpersoon/appartement etc. voor die twee weken. Uiteraard tegen een goede vergoeding maar 100 euro per nacht zoals bij een hotel, gaat het dan net weer niet worden.

Ik ben een jonge vrouw van 31 jaar.

Mocht je wat weten, let me know!

Alvast bedankt,

Danielle

• Harmannus

Hallo Danielle,

Ik zag je advertentie. ik woon in EIXAMPLE tegenover de Sagrada Familia.

Ik heb een ruim appartement. In de periode die je noemt heb ik (op dit moment) geen gasten.

Kijk even op mijn website om een indruk te hebben. www.casadelnorte.nl Daarin staat ook mijn adres en telefoonnummer en via een link kun je contact met me leggen en/of bellen. Dan kunnen we overleggen etc.

Hartelijke groeten, Harmannus

• Freerk

Hoi Danielle,

Vanaf 30 juli hebben wij een kamer met eigen terras en eigen badkamer beschikbaar voor 2 weken.

Het is in de Eixample vlakbij plaza Universidad (metro Urgell 50 meter)

Als je meer informatie wilt of foto´s toegestuurd zou willen krijgen, mail me dan op

freerk@iservicesmail.com

Groet, Freerk

• B.

Hallo Daniëlle,

Als je even je emailadres vermeldt, dan kan ik je een mail met de omschrijving en foto´s sturen.

Alvast bedankt

• Harmannus

Hey Dani,

Hoop dat het goed met je gaat. Wil je me nog even laten weten of je op mijn aanbod ingaat? Van harte welkom.

groeten uit zonnig Barcelona van Harmannus. harmannusnoordhuis@hotmail.com