lakens gevraagd

• gabbs

Hi!

Sorry voor de wat suffe vraag, maar ik ben op zoek naar (oude) lakens. Ik ga ze hergebruiken als decoratie voor een feest…

Mocht je nog iets hebben liggen dan kom ik ze graag ophalen! Ook tips waar ik ze eventueel goedkoop kan opduikelen zijn welkom (heb al op Loquo gekeken, maar om nou 40e voor een tweedehandsset neer te tellen - toch een raar idee).

Alle kleuren en motieven welkom :)

Alvast bedankt,

Gaby

• EstherH

Hey Gaby, check de bak op de koopjesafdeling van Ikea. Die ligt altijd vol lakens en gordijnen enzo. Veel plezier!

• Mabel at Barcelona

Bij een stoffenwinkel hebben ze vaak wel een soort van ongebleekt linnen wat misschien maar 2 euro de meter kost. Misschien kun je daar iets scoren?

• daisy

er is een outletstoffenwinkel in C/sant pere mes baix (langs de kant van arc de triomf)..aan de overkant is een videotheek..buiten het feit dat het een outlet is hebben ze ook bakken met resten stof..ook in C/sant pere mes alt (ongeveer in het midden) heb je er één die totale uitverkoop doet wegens sluiting

succes

• Mabel at Barcelona

Oh, en nog een tip. Normaal dien je (in ieder geval in NL) alles qua decoratie te impregneren ivm brandgevaarlijkheid. Impregnatie spuitbussen zijn best duur, maar je kunt ook gewoon een water met heel veel zout gebruiken. Gewoon met plantenspuit de lakens een dag vantevoren flink sprayen.

Succes!

• gabbs

Bedankt allemaal!