Gratis skeelers/skates

• EstherH

Gratis af te halen, skeelers/skates (met 4 wielen achter elkaar). Maat 38,5. Merk Bauer. Soft shoe heet dat geloof ik. Op de wielen staat 5.5. Er zit zo'n remblokje op de rechterskate, veters erop, klittenbandsluiting. Zijn niet nieuw, maar in prima staat. Ik kan ze wegdoen, want ik gebruik ze gewoon nooit meer en voor die ene dag per jaar….ach… Maar als ik er iemand blij mee kan maken, nog beter. Ik woon in Eixample Izquierda/Sant Antoni. Ik heb er ook nog kniebeschermers bij en 1 polsbeschermer (de ander ben ik kwijtgeraakt).

Mail me op estherhoff@hotmail.com als je ze wilt komen halen.

• Bob

Niemand wil ze. Wat een droevigheid.

Misschien moet ik het je dan maar leren…

• EstherH

Oh Bob, zou je dat willen??!! Morgenmiddag om 17.00 op de boulevard tegenover dat Wok-afhaalrestaurantje. Ik draag een afgedragen spijkerbroek en eh.. 1 polsbeschermer ipv 2. Thanks!!

• Bob

Hi Essher,

Iedereen in Barcelona draagt een afgedragen spijkerbroek. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het feit dat iedereen hier om 17:00 op een donderdag in de positie is om te gaan skaten. Ga eens werken!! :-)

Hierbij is advertentie “Gratis skeelers/skates ” geannuleerd.

Vanaf volgende week schijnt de zon weer, dus ergens volgende week, na 18:00 u (!) ga ik je helpen.